PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w NetArt, Kraków

  • 1. Data: 2008-10-15 08:43:09
    Temat: Praca w NetArt, Kraków
    Od: Clive Codringher <m...@n...znany>

    Witam,

    Czy ktoś pracuje/pracował w NetArt w Krakowie? Coś często szukają tam
    pracowników na różne stanowiska - tak się firma rozrasta, czy też taką
    mają dużą rotację? Jak płace i klimat pracy?

    Pozdrawiam,
    CC

  • 2. Data: 2008-10-15 09:21:48
    Temat: Re: Praca w NetArt, Kraków
    Od: j...@g...com

    On 15 Paź, 10:43, Clive Codringher <m...@n...znany> wrote:
> [...]
    > pracowników na różne stanowiska - tak się firma rozrasta, czy też taką
    > mają dużą rotację? Jak płace i klimat pracy?

    W skrócie.
    - Pracuje
    - Firma się rozrasta.
    - Zależy na jakim stanowisku.

    Pozdrawiam
    J.

  • 3. Data: 2008-10-15 10:24:42
    Od: Clive Codringher <m...@n...znany>

    j...@g...com pisze:
    > W skrócie.
    > - Firma się rozrasta.

    No to fajnie.

    > - Zależy na jakim stanowisku.

    Obsługa klienta.

  • 4. Data: 2008-10-15 19:24:09
    Od: j...@g...com

    On 15 Paź, 12:24, Clive Codringher <m...@n...znany> wrote:

    > No to fajnie.

    > Obsługa klienta.

    Atmosfera super.
    Praca raczej dla studentów więc kokosów się nie spodziewaj.

    Pozdrawiam
    J.

  • 5. Data: 2008-10-16 05:24:51
    Od: Clive Codringher <m...@n...znany>

    j...@g...com pisze:
    > Atmosfera super.
    > Praca raczej dla studentów więc kokosów się nie spodziewaj.

    Ok, a jeżeli chodzi o helpdesk? (wczoraj się takie ogłoszenie pojawiło)
    Też z kasą słabo? (poza tym jakiego rzędu są te słabe zarobki?)

  • 6. Data: 2008-10-16 08:42:56
    Od: j...@g...com

    On 16 Paź, 07:24, Clive Codringher <m...@n...znany> wrote:

    > Ok, a jeżeli chodzi o helpdesk? (wczoraj się takie ogłoszenie pojawiło)
    > Też z kasą słabo? (poza tym jakiego rzędu są te słabe zarobki?)

    Wyślij CV i sie przekonaj .
    Jak cię zaproszą na rozmowe to ci powiedzą.
    A jakich zarobków się spodziewasz ?

    Pozdrawiam.
    J.

  • 7. Data: 2008-10-16 08:51:51
    Od: Clive Codringher <m...@n...znany>

    j...@g...com pisze:

    > Wyślij CV i sie przekonaj .
    > Jak cię zaproszą na rozmowe to ci powiedzą.
    > A jakich zarobków się spodziewasz ?

    Conajmniej 1800 netto.

  • 8. Data: 2008-10-16 09:05:46
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 16 Oct 2008 01:42:56 -0700 (PDT), j...@g...com napisał(a):

    > Wyślij CV i sie przekonaj .
    > Jak cię zaproszą na rozmowe to ci powiedzą.
    > A jakich zarobków się spodziewasz ?

    Nie wiem jakie masz doświadczenia na rynku pracy, ale uwierz że nie każdemu
    chce się redagować CV, umawiać, ustawiać terminy i jeździć na rozmowy tylko
    po to by po godzinnej dyskusji dowiedzieć się, że oferowana płaca jest za
    niska względem oczekiwań.

    Oczywiście są różne możliwości rozwiązania tego problemu, ale nie dziw się,
    że ktoś tu wybrał akurat taką (co oczywiście nie wymusza na Tobie
    udzielenia odpowiedzi).

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net