PracaGrupypl.praca.dyskusje › detektyw sklepowy :)

  • 1. Data: 2008-10-13 22:18:29
    Temat: detektyw sklepowy :)
    Od: "Michał Jankowski" <d...@r...com.pl>

    czy sie myle czy to poprostu ochroniarz :))

    "Zatrudnimy detektywow sklepowych w TOMASZOWIE MAZOWIECKIM . Dobre
    warunki finansowe.Mile widziane doświadczenie w branzy ale
    niekoniecznie. "

  • 2. Data: 2008-10-14 07:29:22
    Temat: Re: detektyw sklepowy :)
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 14 Oct 2008 00:18:29 +0200, Michał Jankowski napisał(a):

    > czy sie myle czy to poprostu ochroniarz :))
    >
    > "Zatrudnimy detektywow sklepowych w TOMASZOWIE MAZOWIECKIM . Dobre
    > warunki finansowe.Mile widziane doświadczenie w branzy ale
    > niekoniecznie. "

    OIDW nie ochroniarz, detektywi udają zwykłych klientów, mając za zadanie
    obserwować tych prawdziwych. Współpracują ściśle z ochroną, ale nie wiem
    czy jednostkowo pod nich podlegają.
    W każdym razie robota wydaje się odrobinę ciekawsza ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2008-10-14 13:43:46
    Od: Clive Codringher <m...@n...znany>

    Kapsel pisze:
> [...]
    > czy jednostkowo pod nich podlegają.
    > W każdym razie robota wydaje się odrobinę ciekawsza ;)

    Swego czasu pracowałem w Empiku i tam rolę takich detektywów pełnili po
    prostu ochroniarze - łazili w cywilnych ciuchach i udawali klientów.
    Codziennie była to inna osoba - każdy miał swój dyżur. No i byli po
    prostu zatrudnieni jako zwykli ochroniarze.
    Tak, że nie wiem czy to właśnie o takie stanowisko nie chodzi w tym
    przypadku.

  • 4. Data: 2008-10-14 15:13:04
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 14 Oct 2008 15:43:46 +0200, Clive Codringher napisał(a):

> [...]
    > prostu zatrudnieni jako zwykli ochroniarze.
    > Tak, że nie wiem czy to właśnie o takie stanowisko nie chodzi w tym

    O, a to ciekawe, bo miałem raz przygodę jak mnie w markecie
    kobieta-detektyw śledziła, a myślałem, że w takich "przeciętnych" obiektach
    kobiet-ochroniarzy nie zatrudniają... a jednak może być inaczej :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net