PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Warszawie np. dla studentów

  • 1. Data: 2009-03-08 21:40:41
    Temat: Praca w Warszawie np. dla studentów
    Od: Orange PTK Centertel <o...@g...com>

    Szukam do pracy młodych osób z Warszawy do opieki nad kanałem
    sprzedaży Orange raz obsługi nowych prospektów na 2009 rok. Praca od
    zaraz, płacimy stałe wynagrodzenie w oparciu o umowę współpracy. Pewna
    prowizja od stałych zamówień z kanału wraz z dostępem do systemu
    generatora prospektów biznesowych Orange.
    http://sites.google.com/site/pracaworangeptkcenterte
    l/

    Robert Kowalski
    510 203 033
    k...@g...com

  • 2. Data: 2009-03-09 11:09:05
    Temat: Re: Praca w Warszawie np. dla studentów
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

    Użytkownik "Orange PTK Centertel" <o...@g...com> napisał w
    wiadomości news:f87c21b2-

    >Szukam do pracy młodych osób z Warszawy do opieki nad kanałem

    Uwaga! Wpuszczają w kanał... ;)

  • 3. Data: 2009-03-11 22:53:30
    Od: "Bzyko" <t...@i...pl>

    tak wiec uwazasz studentow za idealnych frajerow ? :)

  • 4. Data: 2009-03-12 11:33:44
    Od: "zwierz internetowy" <a...@i...org>

    Użytkownik "Orange PTK Centertel" <o...@g...com> napisał w
    wiadomości
    a.googlegroups.com...
[...]

    Ale masz profesjonalny adres strony i poczty, od razu widać, że to nie
    żadna ściema a prawdziwy Orange! I jeszcze bardzo rzadkie
    nazwisko-Kowalski, od razu wiadomo o kogo chodzi

  • 5. Data: 2009-03-12 11:46:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    zwierz internetowy pisze:

    > Ale masz profesjonalny adres strony i poczty, od razu widać, że to nie
    > żadna ściema a prawdziwy Orange! I jeszcze bardzo rzadkie
    > nazwisko-Kowalski, od razu wiadomo o kogo chodzi

    Śmiejcie się, śmiejcie. Ale zajrzyjcie na ich podstronę "rekrutacja
    online"

    >Wynagrodzenie netto:
    >1. na czas określony - 1892 zł plus prowizje
    >2. działalność gospodarcza - 2085 zł, ryczałt plus wysokie prowizje
    >3. na czas nieokreślony - 2530 zł plus wysokie prowizje
    >4. umowa agencyjna - 3198 zł, stawka zryczałtowana

    Która z Wielce Szanownych Firm Z Ładnymi Domenami i Nie Spamowaniem
    Grup udziela takich informacji w ogłoszeniu o pracę, hę?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2009-03-13 21:19:33
    Od: "zwierz internetowy" <a...@i...org>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gpasmv$4ps$1@news.onet.pl...
> [...]
    >

    > Która z Wielce Szanownych Firm Z Ładnymi Domenami i Nie Spamowaniem
    > Grup udziela takich informacji w ogłoszeniu o pracę, hę?

    Właśnie żadna, tymbardziej pachnie ściemą, bo tylko oszust może w tym
    kraju podawać stawki w ogłoszeniu :) Ja bym pod taki adres jakiemuś
    Kowalskiemu nie wysłał nawet CV mojego psa