PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o samochód służbowy

  • 1. Data: 2005-01-30 15:27:50
    Temat: Pytanie o samochód służbowy
    Od: "Mirek P." <m...@g...pl>

    Witam jako nowy na grupie.

    Jako, że grupę tą czytuję to pytam więżąc że znajdę kilka osób które pomogą
    mi w problemie.

    W pracy poruszam się samochodem służbowym do którego wszyscy mają dostęp
    (nie jest na moim stanie). Ostatnio bo tydzień temu miałem wypadek (prawnie
    z mojej winy) spowodowany losowym defektem samochodu bo złapałem gumę. Czy
    pracodawca ma prawo obciążyć mnie kosztami naprawy samochodu czy nie ma na
    to szans

    Z góry dziękuję za pomoc i służę dodatkowymi informacjami

    --

    Mirek B.

  • 2. Data: 2005-01-30 23:06:28
    Temat: Re: Pytanie o samochód służbowy
    Od: "mlk" <m...@o...pl>

> [...]
    > pracodawca ma prawo obciążyć mnie kosztami naprawy samochodu czy nie ma na

    obojetnie czy jest na twoim stanie, czy też nie powinien być ubezpieczony.
    jak nie byłeś na podwójnym gazie, to nie twój problem. nawet jakbyś celowo
    wjechał w drzewo (ale wiesz o tym tylko ty)- zawsze można coś wymyśleć.