PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile... ? :)

  • 1. Data: 2005-07-06 10:50:37
    Temat: Ile... ? :)
    Od: "PawcioO" <pawelb@[nospam]post.pl>

    Ile może mnie kosztować witryna :

    - profesjonalna i wysokiej jakosci grafika,
    - strona kolorowa, przejrzysta, układ nietrywialny,
    - projekt bazy danych,
    - projekt i realizacja CMS w PHP (dodawanie ogłoszeń,
    obrazków),
    - podpięcie forum, może być jakieś darmowe,

    To chyba wszystko..
    Witryna ma mieć charakter ogłoszeniowy.

    --
    Pozdrowienia, PawcioO

  • 2. Data: 2005-07-06 11:42:05
    Temat: Re: Ile... ? :)
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    PawcioO napisał(a):

    > - profesjonalna i wysokiej jakosci grafika,
    pojecia względne, niesprecyzowane

    > - strona kolorowa, przejrzysta, układ nietrywialny,
    lakoniecznie do bolu, szacuneczek :)

    > - projekt bazy danych,
    juz lepiej, ale jak baza, na czym bedzie stac, czy tylko projekt, czy
    tez implementacja, co z obsluga...?

    Nie wiem czemu ludzie pytaja sie "na ile wycenic swoja prace"...
    Jesli sam nie porafisz tego wycenic, to kto ma to zrobic?
    Bez urazy, ale to ty bedziesz mial wiedze (lub mniej lub bardziej ogolne
    wyobrazenie) na temat oczekiwan koienta a czasem i poswieceniem, jakie
    wlozysz w ten projekt.

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]

  • 3. Data: 2005-07-06 11:49:24
    Od: "PawcioO" <pawelb@[nospam]post.pl>

    czarny wrote:

    > pojecia względne, niesprecyzowane

    Hmm, no nie wiem co mam napisać - złożenie
    różnych zdjęć w banner, zastosowanie filtrów,
    warstw, przyciski aktywne itp. Ogólnie praca
    w Photoshopie + pocięcie tego potem.

    > lakoniecznie do bolu, szacuneczek :)

    hehe :) Chodzi o to, że nie będzie to strona
    pustawa, prosta, oparta na 2 tabelkach,
    z koorowym napisem itp. Ale zaawansowana
    graficznie... no nie wiem jak to określić :)
    Jednym słowem - przyjemna dla oka.

    > juz lepiej, ale jak baza, na czym bedzie stac, czy tylko projekt, czy
    > tez implementacja, co z obsluga...?

    Projekt i implementacja w MySQL, plus poźniejsze
    podpięcie tego z PHPem.

> [...]
    > ogolne wyobrazenie) na temat oczekiwan koienta a czasem i
    > poswieceniem, jakie wlozysz w ten projekt.

    Poprostu nie wiem ile się za takie coś bierze :)

    --
    Pozdrowienia, PawcioO

  • 4. Data: 2005-07-06 11:50:04
    Od: lynx <t...@p...fm>

    Użytkownik PawcioO napisał:

    > Poprostu nie wiem ile się za takie coś bierze :)

    ile wlezie

  • 5. Data: 2005-07-06 11:59:57
    Od: "b.marcin" <b...@w...pl>

> [...]
    > - projekt i realizacja CMS w PHP (dodawanie ogłoszeń,
    > obrazków),
    > - podpięcie forum, może być jakieś darmowe,

    A to Ty wykonuesz ta strone, czy chcesz to zlecic komus ? Bo z tego
    powyzej jednoznacznie nie wynika.

    Jesli sam robisz to wycen to po ilosci pracy wlozonej w projekt i po
    szybkosci jego wykonania (tzn. czy musiales zapylac bo termin oddania
    zblizal sie wielkimi krokami czy na luzaku robiles i w dodatku z
    przyjemnoscia :) )

    Jesli masz zamiar dopiero zlecic komus, to :
    - firma sporo wezmie - ok 2000-2500zl (dla wprawionych jest tu ok 2
    tygodni pracy)
    - jesli uda Ci sie znalezc studenta (takiego jak ja :) ) to ok 1500zl.

    pozdrawiam
    mb

  • 6. Data: 2005-07-06 15:03:14
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: PawcioO [Wed, 6 Jul 2005 12:50:37 +0200]:

    > Ile może mnie kosztować witryna :
    [...]

    Mniej wiecej od 500 do 50.000 zl.

    Kira

  • 7. Data: 2005-07-12 13:47:05
    Od: "pkorbut" <p...@i...pl>

    > Re to: PawcioO [Wed, 6 Jul 2005 12:50:37 +0200]:

    > [...]
    >

    > Mniej wiecej od 500 do 50.000 zl.

    co się będziemy rozdrabniać: od 5 do 5.000.000 zł ;)
    albo i więcej...

    pozdrawiam
    pk

  • 8. Data: 2005-07-15 13:28:46
    Od: a...@p...onet.pl

    > Ile może mnie kosztować witryna :

    [ciach!...]

    Prosta piłka. Jeśli dorabiasz jako student weź z 1500zł i zrób stronę tak żebyś
    tylko Ty wiedział jak ją do końca obsługiwać. I dogadaj się na jakąś niewielką
    stawkę od aktualizacji.
    To się sprawdza.
    Pozdr.
    Attyla