PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w PKP. › Praca w PKP.
  • Data: 2003-03-03 12:06:37
    Temat: Praca w PKP.
    Od: "Jan" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jutro ide w sprawie pracy w PKP, w zasadzie to są Szybkie Koleje Miejskie. W
    tej chwili pracuje na 1/2etatu i nie widze nadziei na powrót w mojej firmie
    na cały etat. Praca jest na terenie lokomotywowni, na zmiany. Czy ktoś wie
    jak się z takich firmach pracuje? Napewno za wiele na początku nie zarobię,
    ale przekonuje mnie, że to jest firma państwowa, dodatki, premie itp. Nikt
    nie pilnuje każdego kroku, jak to jest u prywatnego pracodawcy. Możecie
    grupowicze podać za i przeciw pracy w firmie państwowej"?