PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Niemczech - informatyka › Praca w Niemczech - informatyka
    From: "Krzysztof Turowski" <t...@c...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Praca w Niemczech - informatyka
    Date: Thu, 28 Mar 2002 19:39:25 +0100

    Witam.

    Za niecaly rok mam nadzieje obronic dyplom inzyniera na informatyce
    (politechnika).
    Chcialbym podjac w prace w Niemczech (najchetniej we Frankfurcie/Odra)

    Mam pytanie - gdzie sie zwracac? Jak to zalatwiac?

    Zanznaczam, ze posiadam 2 lata stazu w zawodzie (jako grafik komputerowy)
    i wladam biegle j.angielskim (niemieckiego sie ucze).

    Mam jakies szanse na znalezienie pracy, moze ktos juz szukal na podobnych
    warunkach?

    Jesli tak, bede bardzo wdzieczny za informacje.

    Pozdrawiam,
    Krzysztof Turowski