PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w EU od maja jak to naprawde bedzie?

  • 1. Data: 2003-10-23 08:54:57
    Temat: Praca w EU od maja jak to naprawde bedzie?
    Od: "Michal" <d...@W...onet.pl>

    Witam,
    O ile mnie pamiec nie myli w trakcie kampani zachecajacej za wejsciem do uni
    europejskiej byla mowa ze od maja bedziemy mogli pracowac w 5 krajach uni bez
    zadnych formalnosci.
    O ile dobrze pamietam to w Dani, Belgi, Holandi, Anglii i w jeszcze jakims
    kraju. Ciekawe czy to co uslyszalem jest w dalszym ciagu aktualne moze ktos wie
    cos wiecej moze znacie jakies linki do stron gdzie byloby napisane cos wiecej
    na ten temat.

    Michal

  • 2. Data: 2003-10-23 12:33:09
    Temat: Re: Praca w EU od maja jak to naprawde bedzie?
    Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl>

    On Thu, 23 Oct 2003 10:54:57 +0200, in
    <0...@n...onet.pl>, Michal wrote:

    > O ile dobrze pamietam to w Dani, Belgi, Holandi, Anglii i w jeszcze
    > jakims kraju.

    O ile ja dokładnie pamiętam to:
    Dania, Niederlandia, Irlandia, Hiszpania, Szwecja, Wielka Brytania

    --
    Albert Jacher, Religer, Mówca Bóstwa, Prorok
    www.albertanism.freezope.org | www.prorok.z.pl
    www.albertanism.freezope.org/pl/com/usenet.html ./contact.html

  • 3. Data: 2003-10-23 23:18:42
    Od: "" <k...@W...pl>

    > On Thu, 23 Oct 2003 10:54:57 +0200, in

    > O ile ja dokładnie pamiętam to:
    > Dania, Niederlandia, Irlandia, Hiszpania, Szwecja, Wielka Brytania

    Hiszpania 2006, Szwecja miala od poczatku, ale cos kombiunuja i chca nas
    dluzej do siebie nie wpuszczac. Reszta z wymienionych krajow od maja 2004.

  • 4. Data: 2003-10-23 23:25:29
    Od: "Misiek" <m...@p...net>

    <k...@W...pl> wrote in message

    > Hiszpania 2006, Szwecja miala od poczatku, ale cos kombiunuja i chca nas
    > dluzej do siebie nie wpuszczac. Reszta z wymienionych krajow od maja 2004.

    Kochani, tylko prosze nie zapomnijcie, ze w Unii obecnie jest duze
    bezrobocie.

  • 5. Data: 2003-10-24 09:33:57
    Od: "" <a...@p...onet.pl>

    > Kochani, tylko prosze nie zapomnijcie, ze w Unii obecnie jest duze
    > bezrobocie.

    niestety i do tego wiekszosc firm kombinuje zalozyc filie w krajach
    przystepujacych do Unii i zatrudniac na warunkach odpowiadajacych
    miejscowym .... Profit w Unii robia koncerny nie ludzie ....

  • 6. Data: 2003-10-26 22:26:34
    Od: "gosia77" <g...@h...com>

    "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> wrote in
    message news:pan.2003.10.23.12.33.08.390587@albertan...

    > O ile ja dokładnie pamiętam to:
    > Dania, Niederlandia, Irlandia, Hiszpania, Szwecja, Wielka Brytania

    w Irlandii juz nie.

    gosia