PracaGrupypl.praca.dyskusje › Matrix.pl

  • 1. Data: 2003-10-23 07:18:21
    Temat: Matrix.pl
    Od: "Spacert" <b...@o...pl>

    Witam

    Będę wdzięczny za wszelkie informacje dotyczące Matrix.pl - w szczególności
    klimat pracy, wynagrodzenie (specjalista wsparcia technicznego produktu),
    szkolenia, perspektywy

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-10-23 09:38:34
    Temat: Re: Matrix.pl
    Od: kalipso <n...@n...no>

    Użytkownik Spacert napisał:

> [...]
    > klimat pracy, wynagrodzenie (specjalista wsparcia technicznego produktu),

    ja ci tylko moge powiedziec ze maja beznadziejny soft staaarej generacji
    po calej polsce leci opinia ze lepiej kupic juz soft insertu, czy optimy
    w calej polsce ten sam problem kupisz soft i niemozesz sie doprosic
    idiotow o numerek aktywacyjny do swojego softu, debile i tyle, ze nie
    wspomne innych kwiatkow ale sam sie dowiesz.

  • 3. Data: 2003-10-23 15:35:14
    Od: "mikl" <i...@p...onet.pl>

    "kalipso" <n...@n...no> wrote in message

> [...]
    > idiotow o numerek aktywacyjny do swojego softu, debile i tyle, ze nie
    > wspomne innych kwiatkow ale sam sie dowiesz.

    tak kalipso ale to nie od tej strony....
    pozdr.

  • 4. Data: 2003-10-25 17:17:53
    Od: "petre" <p...@i...pl>

    Generalnie to co warto powiedzieć o Matrix to -->Business Object.
    Drogo ale całkiem nieźle, jak załapiesz się jako analityk do tego teamu
    będziesz
    miał raczej dobrze. Oferowali całkiem niezłą płacę, dużem możliwości
    podniesienia swoich kwalifikacji itd...Myślę że przy obecnym rynku pracy dla
    IT
    nie ma co narzekać.

  • 5. Data: 2003-10-31 09:22:09
    Od: "MadziaK" <m...@p...onet.pl>

    Dział Wsparcia, atmosfera ok, oczyiwscie zalezy która grupa tematyczna ,
    zarobki, no cóż, nie napisałęs ile chcesz zarabiac.