PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Delphi

  • 11. Data: 2003-02-10 19:58:08
    Temat: Re: Praca w Delphi
    Od: "MIchal" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > przepraszam, rzeczywiście to moja wina ale internet mi padł i nie mogłem
    tego
    > sprawdzic i dopiero dzisiaj mogę to naprawić, chodzi mi o pracdę w firmie
    > Delphi tej która zajmuje sie produkcją części do samochodów

    To jeszcze napisz gdzie chcialbys pracowac. W Krakowie, Tychach, Krosnie,
    Jelesni...?
    Na jakim stanowisku?
    Michal

  • 12. Data: 2003-02-11 08:16:04
    Temat: Odp: Praca w Delphi
    Od: "Darek" <b...@m...com.pl>

    nie ja tylko moja znajoma, i prawdopodobnie na produkcji w Gdańsku
    Użytkownik MIchal <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b290bg$ddj$...@n...onet.pl...

  • 13. Data: 2003-02-11 18:39:56
    Od: "MIchal" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Darek" <b...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    > nie ja tylko moja znajoma, i prawdopodobnie na produkcji w Gdańsku

    Krosnie,

    Coz, jako operator kokosow pewnie nie zarobi, bo Delphi, tak jak i inne
    zachodnie firmy, inwestuje w Polsce glownie z powodu taniej sily roboczej.
    Za to moze byc pewna ze przepisy prawa pracy i BHP beda skrupulatnie
    przestrzegane.
    Michal