PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Anglii ... ? [lub cos innego]

  • 1. Data: 2003-06-24 20:31:39
    Temat: Praca w Anglii ... ? [lub cos innego]
    Od: "rusio" <r...@o...pl>

    Zamierzamy we trzech pojechac samochodem w przyszlym tygodniu na 2 miesiace
    do Angli zeby zarobic troche pieniazkow i sobie Anglie genralnie zwiedzic...
    Mam w zwiazku z tym pytanie - jak wyglada zalatwienie tam jakiegos
    zajecia... ? Jedziemy zupełnie w ciemno, bez pozwolenia, bez zadnej
    zaklepanej pracy, mieszkania, znajomych... nic, totalny przypal!

    Jesli ktos z was praktykowal juz taki wypad to dajcie znac gdzie najlepiej
    jechac, jakie sa szanse ze wyjdziemy przy tym na + :)
    A moze lepiej jechac do Holandii?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2003-06-24 20:48:33
    Temat: Re: Praca w Anglii ... ? [lub cos innego]