PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca to bogactwo › Re: Praca to bogactwo
    From: "Hash" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca to bogactwo
    Date: Sun, 20 Jul 2003 09:36:01 +0200

    "Zbyszek" <z...@W...o2.pl> wrote in message
    news:bfdg5s$9m3$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Praca stała się dobre żadkim w dobie bezrobocia. Pożądanym. Przywilejem.
    > Bogactwem.
    > Jesli dużo pracujesz, w nadgodzinach, sprawnie - 200% niormy, sam chyba
    > rozumiesz, że w tej sytuacji premia ani podwyżka nie są konieczne - to
    praca
    > stanowi bogactwo.
    > Chcesz być bogatszy - wystarczy że postarasz się mieć więcej pracy. Albo
    > przełożeni się o to zatroszczą. Dziekuj i do roboty.

    :)

    Ja rozumiem że pracę trzeba szanować.. ale tylko tak długo jak długo
    ma się szacunek dla siebie... choć przy braku pieniędzy na jedzenie czy
    ubranko
    jakoś się ten szacunek udaje zagłuszyć, jakoś można oszukać siebie.
    swoją drogą czasem sie zastanawiam czy to sie kiedyś wszystko zawali
    czy też uda się to jeszcze uratować ?
    jeszcze miesiąc temu na myśl mi nie przyszło by stąd uciekać.. ale
    teraz........

    a biorąc więcej pracy niestety nie bedę bogatszy a bardziej zmęczony
    niestety....
    chyba ze niedługo zmęczenie będzie bogactwem :P

    Hash.