PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca serwisanta sprzętu komputerowego !!!

  • 11. Data: 2002-08-20 10:49:38
    Temat: Re: Praca serwisanta sprzętu komputerowego !!!
    Od: "Cyberain" <a...@i...pl>

    > przykro mi ze tyle nie dostajesz, ja dostawalem i to netto, certyfikatow
    mam
    > kilka i firma byla duza, tak
    > wiec tu sie zgodze, natomiast doswiadczenie, no coz, dwa lata tylko. Tak
    > wiec "siedz" dalej w tej branzy,
    > inni wola podazac do przodu.
    >
    > pozdr.
    > artur

    Ja nie pracuję już jako serwisant ;-)) tylko wyżej. A swoją drogą to chyba
    tyle miałeś jako szef tej firmy, bo mam wielu znajomych nawet w
    ComputerLand, Procom, gdzie takich kokosów się nie dostaje !!!
    Więc nie ściemniaj ludzi tu na forum, bo chyba byłeś wyjątkiem po "Praciwcy
    samego Boga " !!!

    Pozdr.
    Cyber

  • 12. Data: 2002-08-20 10:51:34
    Od: "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

> [...]
    > ComputerLand, Procom, gdzie takich kokosów się nie dostaje !!!
    > Więc nie ściemniaj ludzi tu na forum, bo chyba byłeś wyjątkiem po

    Co Cie tak denerwuje? Mowie ile dostawalem, bo tak bylo. Nikomu nie
    sciemniam.
    A Ty sie denerwujesz niepotrzebnie. Ja takze mam wielu znajomych, nie tylko
    w Computerlandzie i Prokomie (bo tak sie to pisze, jakbys nie wiedzial) i o
    czym to swiadczy? Nie bede Ci udowadnial ze bylo jak mowie, nie starasz sie
    nawet
    dowiedziec na czym polegala ta praca i jakie kompetencje trzeba bylo miec. W
    kazdym razie pracowalem w SERWISIE, jako
    SERWISANT i wlasnie tyle zarabialem.

    pozdr.
    artur

  • 13. Data: 2002-08-20 11:29:27
    Od: "Cyberain" <a...@i...pl>

> [...]
    > dowiedziec na czym polegala ta praca i jakie kompetencje trzeba bylo miec.
    > kazdym razie pracowalem w SERWISIE, jako

    Nie denerwuje mnie to co napisałeś, lecz wiesz jak rozmowy schodzą na tematy
    zarobków, gdzie każdy bez wyjątku jest wyżyłowany za parę groszy, to wśród
    społeczności informatycznej nie napawa to optymizmem. Nie mam o nic żalu,
    jeśli prawdą jest co napisałeś to wielu pracowników naszj branży może Ci
    pozazdrościć !!! Tego im życze i Tobie aby było jak dotychczas !

    Pozdrawiam
    Cyber