PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca zdalna ?

  • 1. Data: 2002-08-19 16:16:57
    Temat: praca zdalna ?
    Od: "Jasmine" <j...@r...com.pl>

    Witam

    Co myslicie o pracy zdalnej (sklep internetowy, etc). Przyslij proponowana
    cene, rozwiazanie, linki do wczesniejszych prac. Adres email na onet.pl,
    wp.pl, brak telefonu adresu fizycznego... etc

    pozdrawiam Jasmine.

  • 2. Data: 2002-08-19 16:57:05
    Temat: Odp: praca zdalna ?
    Od: "Eliksir" <e...@t...pl>

    Faktycznie większość to ceny sprawdza, ale mnie najbardziej irytuje
    jak firma komputerowa, internetowa, IT itd. kogoś poszukuje i zastrzega
    sobie prawo
    do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
    Jakby nie mogli poświęcić 5 minut i krótko odpowiedzieć na wszystkie
    zgłoszenia.
    (ile ich tam może być maksymalnie 20).
    Chłopaki żyją w świecie komunikacji, oferują takie technologie, chwalą się,
    że zrobia to a tamto,
    a na prostego maila nie potrafią odpowiedzieć.
    Co to wogóle za podejście jest. Dla mnie takie "zastrzeganie sobie prawa" to
    poprostu zwykłe
    olewanie.

  • 3. Data: 2002-08-19 18:12:39
    Temat: Re: Odp: praca zdalna ?
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ajr7j7$l0t$1@dns.ats.pl> Eliksir napisał(a):
> [...]
    > do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
    > Jakby nie mogli poświęcić 5 minut i krótko odpowiedzieć na wszystkie

    :) W Warszawie przychodzi nawet po kilkaset CV. Z punktu widzenia pracodawcy jedyną
    sensowną metodą odpowiedzenia wszystkim jest autoresponder. Będziesz
    usatysfakcjonowany, jeśli dostaniesz odpowiedź od autorespondera? Czy automat (do
    założenia w dwie minuty) da Ci poczucie, że jesteś doceniany i traktowany z
    szacunkiem? Nawet gdyby jakiś pracodawca zdecydował się poświęcić czas pracowników na

    to, żeby odpowiadać z osobna (200 CV * 5 minut == 16 godzin), to co oni mogą
    odpowiedzieć? Przecież nie będą wymyślać laurki dla każdego z osobna, po prostu
    każdemu wkleją CTRL+V tekścik 'Dziękujemy za złożenie CV, niestety nie odpowiada Pan
    naszym oczekiwaniom.'. Czy to będzie lepsze, niż autoresponder? Czy to w ogóle ma
    sens?

    Rozumiem, że poszukiwanie pracy w dzisiejszych czasach potrafi rozgoryczyć, ale
    spróbuj na chwilę odsunąć emocje i spojrzeć na problem z tej drugiej strony barykady.

> [...]
    > a na prostego maila nie potrafią odpowiedzieć.
    > Co to wogóle za podejście jest. Dla mnie takie "zastrzeganie sobie prawa" to

    Nie musisz się starać o pracę w takiej firmie, to wolny kraj.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 4. Data: 2002-08-19 18:33:53
    Temat: Re: praca zdalna ?
    Od: "Jasmine" <j...@r...com.pl>

> [...]
    odpowiada Pan
    > naszym oczekiwaniom.'. Czy to będzie lepsze, niż autoresponder? Czy to w

    szczerze mowiac wolalbym dostac odpowiedz ze nie odpowiadam oczekiwaniom
    wklejana, badz wysylana automatycznie niz nie dostac nic.
    wracam do postawionego pytania na temat braku telefonow i podanym adresem
    konta na darmowym portalu. Czy firma ktora potrzebuje programistow nie
    posiada wlasnej domeny i kont pocztowych ?

    pozdrawiam Jasmine.

  • 5. Data: 2002-08-19 19:04:43
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .

    > :) W Warszawie przychodzi nawet po kilkaset CV. Z punktu widzenia
    pracodawcy jedyną
    > sensowną metodą odpowiedzenia wszystkim jest autoresponder. Będziesz

    Np. pare godzin wczesniej byl post kogos obrazonego, ze panienka odmowila
    wyszukania jego zgloszenia z 400 maili.

  • 6. Data: 2002-08-19 20:07:44
    Od: "Eliksir" <e...@t...pl>

[...]
    ---------------------------------------
    Jakie 200, mówie o branży komputerowej. Typu webmaster, programista, grafik.
    20 góra i nie chodzi o pracę zdalną, tylko konkretne miasto. W ciagu 5 minut
    odpowiedzieli by na wszystkie zgłoszenia, nawet bez autorespondera.
    Rozumiem, że w innych branżach gdzie tych ofert jest po 200 to faktycznie
    nie miało by sensu.
    -------------------------

    wracam do postawionego pytania na temat braku telefonow i podanym adresem
    konta na darmowym portalu. Czy firma ktora potrzebuje programistow nie
    posiada wlasnej domeny i kont pocztowych ?

    ---------------------------
    a) sprawdzają ceny
    b) nie chcą sie ujawniać
    c) ot i wszystko

  • 7. Data: 2002-08-19 20:09:45
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ajrinu$m62$1@dns.ats.pl> Eliksir napisał(a):
> [...]
    > odpowiedzieli by na wszystkie zgłoszenia, nawet bez autorespondera.
    > Rozumiem, że w innych branżach gdzie tych ofert jest po 200 to faktycznie

    Ale ja też mówię o branży komputerowej, o pracy na miejscu w Warszawie i podaję
    prawdziwe liczby.

  • 8. Data: 2002-08-19 20:25:20
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik Eliksir <e...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ajrinu$m62$...@d...ats.pl...

    > wracam do postawionego pytania na temat braku telefonow i podanym adresem
    > konta na darmowym portalu. Czy firma ktora potrzebuje programistow nie
    > posiada wlasnej domeny i kont pocztowych ?

    A tak bardzo lubisz byc zasypywany spanem z grup dyskusyjnych?? Wcale im sie
    nie dziwie, ze podaje jako adres kontaktowy maila na darmowej poczcie.
    Przeczytaja co ich interesuje a reszta spamu bedzie sobie lezala.

    > ---------------------------
    > a) sprawdzają ceny
    > b) nie chcą sie ujawniać
    > c) ot i wszystko

    Podejrzewam, ze spora czesc to inni webowie, ktorzy chca wybadac rynek i nie
    wziac za duzo/za malo. Kilka ofert na pewno jest prawdziwych, ale te
    charakteryzuja sie glownie podanym numerem kontaktowym lub choc GG.

    Ot i moje zdanie na ten temat.

    Kania

  • 9. Data: 2002-08-20 06:39:23
    Od: "matad0r" <M...@w...pl>

    Lepszy autoresponder niz nic...

    Wszedzie ucza ze powinno sie odpowiadac na takie oferty, polepsza to
    wizerunek firmy.

    A ze rynek pracy jest teraz rynkiem pracodawcy to sobie pozwalaja. Jesli w
    koncu sytuacja sie unormuja to znowu wieksza ilosc pracodawcow zacznie
    szanowac potencjalnych pracownikow.

  • 10. Data: 2002-08-20 07:49:17
    Od: "Eliksir" <e...@t...pl>

    A tak wogóle to zastrzegam sobie prawo nie odpowiadania na te posty.

    ;)