PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca serwisanta sprzętu komputerowego !!! › Re: Praca serwisanta sprzętu komputerowego !!!
    From: "Cyberain" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca serwisanta sprzętu komputerowego !!!
    Date: Tue, 20 Aug 2002 13:29:27 +0200

    > Co Cie tak denerwuje? Mowie ile dostawalem, bo tak bylo. Nikomu nie
    > sciemniam.
    > A Ty sie denerwujesz niepotrzebnie. Ja takze mam wielu znajomych, nie
    tylko
    > w Computerlandzie i Prokomie (bo tak sie to pisze, jakbys nie wiedzial) i
    > czym to swiadczy? Nie bede Ci udowadnial ze bylo jak mowie, nie starasz
    sie
    > nawet
    > dowiedziec na czym polegala ta praca i jakie kompetencje trzeba bylo miec.
    > kazdym razie pracowalem w SERWISIE, jako
    > SERWISANT i wlasnie tyle zarabialem.

    Nie denerwuje mnie to co napisałeś, lecz wiesz jak rozmowy schodzą na tematy
    zarobków, gdzie każdy bez wyjątku jest wyżyłowany za parę groszy, to wśród
    społeczności informatycznej nie napawa to optymizmem. Nie mam o nic żalu,
    jeśli prawdą jest co napisałeś to wielu pracowników naszj branży może Ci
    pozazdrościć !!! Tego im życze i Tobie aby było jak dotychczas !

    Pozdrawiam
    Cyber