PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca serwisanta sprzętu komputerowego !!!

  • 1. Data: 2002-08-19 15:37:36
    Temat: Praca serwisanta sprzętu komputerowego !!!
    Od: "gapstor" <g...@p...fm>

    Ile można zarobić na w/w stanowisku ?

  • 2. Data: 2002-08-19 19:13:39
    Temat: Re: Praca serwisanta sprzętu komputerowego !!!
    Od: "kerbi" <k...@p...fm>

    > Ile można zarobić na w/w stanowisku ?

    3500 PLN np, ale wszystko zalezy w jakiej firmie, i co serwisowac.

    pozdr.
    artur

  • 3. Data: 2002-08-19 19:14:03
    Od: "Cyberain" <a...@i...pl>

    Witam

    Zadaj lepiej pytanie dodajac jeszcze w jaki mieście, czy praca tylko an
    miejscu czy/i u klienta oraz jakie wymagania ma/miał pracodawca.
    Jeśli dodasz to od siebie jeszcze, to uzyskasz odpowiedzi na grupie.

    Pozdrawiam
    Cyber

  • 4. Data: 2002-08-19 19:14:14
    Od: "kerbi" <k...@p...fm>

    > 3500 PLN np, ale wszystko zalezy w jakiej firmie, i co serwisowac.
    >
    > pozdr.
    > artur

    aha, miasto Katowice

    pozdr.
    artur

  • 5. Data: 2002-08-19 20:26:54
    Od: "Krzysiek" <k...@d...prv.pl>

    Równie dobrze możesz zarobić np. 800 zl - jak w małym sklepie komputerowym

    pozdr
    Krzysiek

  • 6. Data: 2002-08-19 20:33:20
    Od: "Cyberain" <a...@i...pl>

    Użytkownik kerbi <k...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ajrg12$1d1lcg$...@I...news.dfncis.de...

    > 3500 PLN np, ale wszystko zalezy w jakiej firmie, i co serwisowac.

    Kerbi chyba żartujesz - 3500 zł ? No chyba że masz kilka certyfikatów, po
    kilku szkoleniach, znasz serwery np. SQL'a, Oracle'a itd... to może w
    największych firmach informatycznych mających tu odziały tyle Ci dadzą po 10
    latach pracy !!!
    Tu wg. opinii znajomych i własnych spostrzezeniach ( siedze w tej branży) to
    wiecej jak 1200 na ręke się tu nie wyciąga. A te 3500zł to chyba brutto
    nawet .. no nie
    wiem z sufitu wziołeś, bez urazy oczywiście !!!

    Pozdrawiam
    Cyber

  • 7. Data: 2002-08-19 20:56:43
    Temat: Odp: Praca serwisanta sprzętu komputerowego !!!
    Od: "Tomasz N." <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik Krzysiek <k...@d...prv.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ajrk2e$mgc$...@n...tpi.pl...

  • 8. Data: 2002-08-19 23:26:38
    Temat: Re: Praca serwisanta sprzętu komputerowego !!! - rozwiniecie pytania
    Od: "T.F." <t...@m...org>

    "gapstor" <g...@p...fm> ...

    > Ile można zarobić na w/w stanowisku ?

    To ja moze rozwine pytanie:
    - miasto: Warszawa
    - bonusy (?): samochod, komorka
    - praca: 8 h./dziennie + 2 soboty w miesiacu (po 6 h.)
    - 6 lat praktyki (w tej samej firmie, na tym samym stanowisku)
    - zasieg pracy: 50% w siedzibie firmy + 50% u klientow w Wawie

    (dla ulatnienia dodam, ze firma jest mala [5 osob],
    ma kilkudziesieciu stalych klientow [tez firmy];
    w 70% zajmuje sie tworzeniem oprogramowania
    a w 30% sprzetem i sieciami)

    Q: - ile na w/w stanowisku zarabia serwisant ???

    TIA

    --
    T.F.

  • 9. Data: 2002-08-20 06:02:51
    Od: "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

> [...]
    > nawet .. no nie
    > wiem z sufitu wziołeś, bez urazy oczywiście !!!

    przykro mi ze tyle nie dostajesz, ja dostawalem i to netto, certyfikatow mam
    kilka i firma byla duza, tak
    wiec tu sie zgodze, natomiast doswiadczenie, no coz, dwa lata tylko. Tak
    wiec "siedz" dalej w tej branzy,
    inni wola podazac do przodu.

    pozdr.
    artur

  • 10. Data: 2002-08-20 06:29:27
    Od: pjfox <pjfox@"nospam"poczta.onet.pl>

    "T.F." <t...@m...org> wrote in news:ajrum8$2a8j$1@pingwin.acn.pl:

    > "gapstor" <g...@p...fm> ...

    To moje stawki:

    > - miasto: Warszawa

    Wroclaw

    > - bonusy (?): samochod, komorka

    no bonuses - wlasnie auto

    > - praca: 8 h./dziennie + 2 soboty w miesiacu (po 6 h.)

    praca ile jest, czasem nic, czasem 2dni pod rzad

    > - 6 lat praktyki (w tej samej firmie, na tym samym stanowisku)

    2 lata w tej firmie - jako student (-:

    > - zasieg pracy: 50% w siedzibie firmy + 50% u klientow w Wawie

    podobnie - tyle ze wroclaw

    > (dla ulatnienia dodam, ze firma jest mala [5 osob],
    > ma kilkudziesieciu stalych klientow [tez firmy];

    tu tez podobnie, moze mniej klientow

    > w 70% zajmuje sie tworzeniem oprogramowania
    > a w 30% sprzetem i sieciami)

    tu wrecz odwrotnie, firma ma wlasny program ktory wdrazamy, ale glownie to co robilem

    to hardware, problemy sprzetowe, sieci, serwery, komputery itd

    Q: - ile na w/w stanowisku zarabia serwisant ???

    Ja mialem 6zl/h na reke. z umowa ze jak nic sie nie dzieje to mam placone za 100h/msc
    ale bylo tak ze minimum 220h/msc sie wyrabialo, co razem z jezdzeniem autem (zwrot
    kosztow) wychodzilo pod 2k PLN
    Bylem zatrudniony jako student, wiec dlatego tak malo. Drugi gosc stary, zawodowy
    informatyk dostaje 10zl/h.

    --
    pozdrawia was pjfox
    ten co sie usmiecha inaczej... (-: