PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca serwisanta sprzętu komputerowego !!! › Re: Praca serwisanta sprzętu komputerowego !!! - rozwiniecie pytania
    From: pjfox <pjfox@"nospam"poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca serwisanta sprzętu komputerowego !!! - rozwiniecie pytania
    Date: 20 Aug 2002 06:29:27 GMT

    "T.F." <t...@m...org> wrote in news:ajrum8$2a8j$1@pingwin.acn.pl:

    > "gapstor" <g...@p...fm> ...

    To moje stawki:

    > - miasto: Warszawa

    Wroclaw

    > - bonusy (?): samochod, komorka

    no bonuses - wlasnie auto

    > - praca: 8 h./dziennie + 2 soboty w miesiacu (po 6 h.)

    praca ile jest, czasem nic, czasem 2dni pod rzad

    > - 6 lat praktyki (w tej samej firmie, na tym samym stanowisku)

    2 lata w tej firmie - jako student (-:

    > - zasieg pracy: 50% w siedzibie firmy + 50% u klientow w Wawie

    podobnie - tyle ze wroclaw

    > (dla ulatnienia dodam, ze firma jest mala [5 osob],
    > ma kilkudziesieciu stalych klientow [tez firmy];

    tu tez podobnie, moze mniej klientow

    > w 70% zajmuje sie tworzeniem oprogramowania
    > a w 30% sprzetem i sieciami)

    tu wrecz odwrotnie, firma ma wlasny program ktory wdrazamy, ale glownie to co robilem

    to hardware, problemy sprzetowe, sieci, serwery, komputery itd

    Q: - ile na w/w stanowisku zarabia serwisant ???

    Ja mialem 6zl/h na reke. z umowa ze jak nic sie nie dzieje to mam placone za 100h/msc
    ale bylo tak ze minimum 220h/msc sie wyrabialo, co razem z jezdzeniem autem (zwrot
    kosztow) wychodzilo pod 2k PLN
    Bylem zatrudniony jako student, wiec dlatego tak malo. Drugi gosc stary, zawodowy
    informatyk dostaje 10zl/h.

    --
    pozdrawia was pjfox
    ten co sie usmiecha inaczej... (-: