PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca na 1/10 etatu + umowa zlecienie??

  • 1. Data: 2005-10-11 14:14:46
    Temat: Praca na 1/10 etatu + umowa zlecienie??
    Od: "kameleon" <k...@p...fm>

    Witam
    Dostałem prace w Bre Banku i zastanawiam się co pracodawcy daje taki sposób
    zatrudnienia??

    Mianowicie jestem zatrudniony w centrali na 1/10 etatu + umowa zlecenie
    przedłużona co miesiąc u lidera regionalnego. Łącznie otrzymuje 870zł netto,
    więc dlaczego nie można np w centrali z takimi płacami??

    Jakie ulgi??

    POzdrawiam
    kameleon

  • 2. Data: 2005-10-11 14:30:51
    Temat: Re: Praca na 1/10 etatu + umowa zlecienie?? [OT]
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 11-10-2005 o 16:14:46 kameleon <k...@p...fm> napisał:

> [...]
    >
    > Mianowicie jestem zatrudniony w centrali na 1/10 etatu + umowa zlecenie
    > przedłużona co miesiąc u lidera regionalnego.

    Tak, już wiem, czemu to ja jestem wariatem. Po prostu dlatego, że żywię
    przekonanie, że powyższe jest wariactwem.

    --
    "Chciałbym tylko zwrócić uwagę, że wnioski płynące z samego tylko
    życiowego doświadczenia czasami bywają mylące. Na przykład doświadczenie

  • 3. Data: 2005-10-11 14:37:27
    Temat: Re: Praca na 1/10 etatu + umowa zlecienie??
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    kameleon napisał(a):
> [...]
    > przedłużona co miesiąc u lidera regionalnego. Łącznie otrzymuje 870zł netto,
    > więc dlaczego nie można np w centrali z takimi płacami??
    Chyba ZUS jest placony od tej 1/10 etatu. Wiec to jest ta oszczednosc.
    Jesli zachorujesz, przez pierwszy miesiac chorobowe placi pracodawca - w
    tym przypadku zaplaci Ci tylko to co masz na etacie (a raczej 1/10). Do
    tego moze jest to korzystniejsze w przypadku zwalniaina pracownika?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2005-10-11 16:08:55
    Od: "Meantic" <m...@i...pl>

    Nalezysz do grona ludzi ktorzy maja prace. Nie zastanawiaj sie nad tym tylko
    pracuj. Zajmij sie po pracy jakims hobby. Sorki za takie odpowiedz. Ale mysl
    pozytywnie. Trzymaj sie.

  • 5. Data: 2005-10-11 16:16:29
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:digjjo$k43$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > tym przypadku zaplaci Ci tylko to co masz na etacie (a raczej 1/10). Do
    > tego moze jest to korzystniejsze w przypadku zwalniaina pracownika?

    zlecenie tez jest obciazone swiadczeniami, choc nie takimi jak umowa o
    prace, a w przypadku posiadania umowy o prace niektore ze skladnikow kosztow
    zlecenia sa dobrowolne.
    Wymiar etatu nie wplywa na latwosc zwolnienia kogos z pracy. Powodem jest
    roznica miedzy kosztami jednej i drugiej umowy, a te 1/10 na umowe o prace
    on ma wlasnie po to, zeby z niektorych "zwolnien" z kosztow zlecenia dalo
    sie skorzystac.

    I.