PracaGrupypl.praca.dyskusje › ulgi dla firm

  • 1. Data: 2005-10-11 12:56:10
    Temat: ulgi dla firm
    Od: "hazyac" <h...@w...pl>

    witam wszystkich
    chcialbym zatrudnic w firmie osobe jako pomoc biurowa na 1/2 etatu. czy z
    tytulu zatrudnienia studenta sa jakies ulgi w skladkach zusu? a jak nie to
    jakie moga byc ulgi dla pracodawcy przy zatrudnieniach? chodzi mi o to zeby
    ten pracownik kosztowal firmie jak najmniej.

    dziekuje za rade
    hazyac

  • 2. Data: 2005-10-11 13:21:09
    Temat: Re: ulgi dla firm
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    hazyac napisał(a):
> [...]
    > jakie moga byc ulgi dla pracodawcy przy zatrudnieniach? chodzi mi o to zeby
    > ten pracownik kosztowal firmie jak najmniej.
    Jesli ten student nie ma skonczonych 26 lat, to zatrudnij go na
    umowe-zlecenie badz umowe-o-dzielo. Odpadaja Ci wszelkie skladki,
    odprowadzasz za niego jedynie podatek. Taniej juz chyba sie nie da.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl