PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odwolanie Do Sadu Pracy o odrzucenie wnisku na rente.

  • 1. Data: 2005-10-11 09:26:02
    Temat: Odwolanie Do Sadu Pracy o odrzucenie wnisku na rente.
    Od: "Andrzej" <g...@o...pl>

    Witam !!!!

    Mam problem poniewaz odebrano mi swiadczenie rentowe , nastepnie odwoływalem
    sie od decyzji orzecznika i ponownie stanalem przed komisja w Toruniu gdzie
    rowniez zostalo mi zabrane swiadczenie ( renta).
    Poniewaz moge sie odwolac do Sądu Pracy i Ubezpieczen Spolecznych prosze o
    pomoc gdzie moge znalezdz wzor jak skonstruowac pozew do Sądu.

    Pozdr Andrzej