PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca magisteska

  • 11. Data: 2003-03-31 11:17:05
    Temat: Re: Praca magisteska
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Rafał" <r...@s...neostrada.pl> napisał w wiadomości
    news:b61q6g$e7f$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam uzytkownikow
    > Bardzo pilnie poszukuje materialow do pracy magisterskiej na temat
    bazarow.

    cos na ten temat jest w dzisiejszej Rzeczpospolitej
    http://rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_030331/ekono
    mia/ekonomia_a_1.html

    Asiek

  • 12. Data: 2003-03-31 12:32:32
    Od: "Rafał" <r...@s...neostrada.pl>

    Kochani moi.
    Chodzi mi przede wszystkim o sama historie bazarow.
    Definicje bazarow,targow, raporty z OBOPU, CEBOSU, IBNGR, artukuly z
    Rzeczypospolitej, Newsweeka ,cala historie Stadionu X-lecia itp. Mam bardzo
    duzo na ten temat. Takze mam historie handlu miedzynarodowego, lecz nic nie
    moge znalezc w internecie na temat historii bazarow w starozytnosci
    (np.arabskie, perskie, egipskie), potem jak to bylo w sredniowieczu.
    Chyba rzeczywiscie bede musial wg rad Flayera pojechac do Biblioteki
    Narodowej czy na Koszykowa.
    Chcialbym sobie ulatwic zycie. Zaznaczam ze poprzednia prace inzynierska 2
    lata temu napisalem glownie dzieki internetowi.
    W kazdym badz razie dzieki za info
    Rafal

  • 13. Data: 2003-03-31 12:45:13
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Rafał <r...@s...neostrada.pl> napisał(a):

    > Witam uzytkownikow
    > Bardzo pilnie poszukuje materialow do pracy magisterskiej na temat bazarow.
    > Przeszukalem chyba wszystko. Bardzo zalezy mi na historii bazarow na
    swiecie
    > i w Polsce. Moze wiecie czy sa jakies udostepnione artykuly na temat.
    Jestem
    > w posiadaniu ksiazki Jozefa Soldaczuka "Historia handlu miedzynarodowego" -
    > niestety nie ma tam potrzebnych mi informacji.
    > Z gory dziekuje
    > Rafal

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_030331/e
    konomia/index.html

    Dziesiejsza Rzeczpospolita na stronach gospodarczych.