PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIT 37 i dochod zagraniczny

  • 1. Data: 2003-03-28 15:50:23
    Temat: PIT 37 i dochod zagraniczny
    Od: r...@v...com

    Witam,
    Mam pytanie dotyczace wypelnienia PIT'u 37 jezeli uzyskalo sie dochod
    zagranica. Przy zastosowaniu metody wylaczenia z progresja nalezy uwzglednic
    dochod zagraniczny po przelieczniu na zlote.
    Moze ktos sie orientuje jaki nalezy przyjac kurs wymiany ? Aktualny czy na
    koniec roku ?

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2003-03-28 21:10:08
    Temat: Re: PIT 37 i dochod zagraniczny
    Od: "Tomasz Janisz" <j...@p...SPAMPRECZ.onet.pl>

> [...]
    > dochod zagraniczny po przelieczniu na zlote.
    > Moze ktos sie orientuje jaki nalezy przyjac kurs wymiany ? Aktualny czy na

    tutaj jest to wszystko dosc ladnie opisane:

    http://www.wcip.pl/pliki/0030.pdf

    aha jesli masz dochody zagraniczne to skladasz PIT-36 a nie 37

    T.

  • 3. Data: 2003-03-31 09:24:15
    Od: r...@v...com

    Wielkie dzieki, bardzi dobry dokument.

    Mam jeszcze jedno pytanie. Z tego dokumentu wynika, iz trzeba to wszystko
    rozliczac miesiecznie. Ja mam oficialny dokument ktory podaje zestawienie za
    caly rok (cos takiego jak polski PIT). Czy musze miec jeszcze jakies dokumenty
    podajace zestawienie za poszczegolne miesiace czy tez taki dokument dla urzedu
    podatkowego.

    T.

  • 4. Data: 2003-03-31 09:55:41
    Od: "Tomasz Janisz" <j...@p...SPAMPRECZ.onet.pl>

> [...]
    dokumenty
    > podajace zestawienie za poszczegolne miesiace czy tez taki dokument dla

    coz jesli sie urzad nie przyczepi to nic nie bedziesz musial pokazywac,
    tylko wypelnic PITa... ja dostaje akurat co miesiac z firmy zestawienie
    moich dochodow, podatkow zaplaconych itd., wiec w razie czego moge to
    przedstawic... wiadomo lepiej miec niz nie miec :-)

    T.

  • 5. Data: 2003-03-31 11:31:34
    Od: r...@v...com

    Jeszcze jedna kwestja. Czy wydatki na zakwaterowanie tez sie odlicza ? W dym
    dokumencie w przykladzie nie ma tego uwzglednione. Oczywiscie nie mam rachunkow
    ale tam pisze, iz bierze sie wtedy 25% maksymalnej stawki. Jezeli to uwzglenie
    to moj przychod wynosi prawie zero.

    A.