PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca -inwestycje

  • 1. Data: 2012-02-20 22:37:51
    Temat: Praca -inwestycje
    Od: Animka <t...@w...pl>

    Witam, co o tej pracy (jak niżej napisane) myślicie? Trzeba miec tęgą
    głowę. albo dużo forsy tak? Informacje co i jak pod linkiem. Ja chyba
    nie dam rady :-(

    Tu odpowiedź do mnie:
    Witam, nie chodzi tu o roznoszenie ulotek, chodzi o inwestycje tak jak
    jest to zaznaczone w tytule ogłoszenia.
    W skrócie.
    Zarabia się 2% dziennie od każdego 10$, na start dostajesz pożyczkę, 10$
    aby przekonać się do systemu.

    Więcej informacji na stronie zarabiaj-z-nami.pl

    --
    animka

  • 2. Data: 2012-02-20 23:38:26
    Temat: Re: Praca -inwestycje
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    Animka wrote:

    > Witam, co o tej pracy (jak niżej napisane) myślicie? Trzeba ...

    być idiotą?

    Nie ma kurwa czegoś takiego jak cudowny środek na wzbogacenie się bez
    ciężkiej pracy.
    Aby zarobić swoje grosze musisz wytwarzać jakieś dobra materialne lub
    świadczyć usługi. Każda "praca" polegająca na tym, że TY wpłacasz komuś kasę
    śmierdzi albo piramidą finansową albo praniem brudnych pieniędzy. Nawet
    prostytutka nie płaci alfonsowi kasy nie otrzymawszy jej wcześniej od
    klienta. Nawet diler narkotyków nie kupuje towaru nie mając perspektywy jego
    sprzedania z zyskiem. A jak kupi towar to ma go w ręku, wie jaka jest
    rynkowa wartość i w której bramie się ustawić aby uzyskać lepszą cenę. Diler
    narkotyków nie handluje obietnicą wirtualnego odlotu, bo w ten sposób to
    tylko mu się fi odbytu poszerza. Handluje konkretnym towarem za konkretne
    pieniądze.

    A teraz mi powiedz dlaczego ja Cię kojarzę z piramidy finansowej Projekt 16?
    Lemat

  • 3. Data: 2012-02-21 01:15:23
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-02-21 00:38, Lemat pisze:

> [...]
    > tylko mu się fi odbytu poszerza. Handluje konkretnym towarem za konkretne
    Dlatego zapytałam, bo mi się to wszystko jakoś nie podobało i nie mam
    zamiaru tracić pieniędzy.

    > A teraz mi powiedz dlaczego ja Cię kojarzę z piramidy finansowej Projekt 16?

    Pierwsze słyszę. Nigdy w czymś takim nie brałam udziału. Ani nawet w tym
    zas* Amvay-u ani w Oriflamie i w żadnych innych. Po prostu szkoda mi
    pieniędzy na wyrzucanie. Rozumiesz teraz dlaczego sie zapytałam?

    --
    animka

  • 4. Data: 2012-02-21 08:52:26
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Aby zarobić swoje grosze musisz wytwarzać jakieś dobra materialne lub
    > świadczyć usługi. Każda "praca" polegająca na tym, że TY

    nie bójmy się Tuska, napiszmy o tym: tak było kiedyś, teraz mamy czasy PO i
    to się nie sprawdza... teraz obowiązuje zasada im więcej ukradniesz tym
    lepiej dla Ciebie...

  • 5. Data: 2012-02-21 08:53:19
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    Nie ma kurwa czegoś takiego jak cudowny środek na wzbogacenie się bez
    ciężkiej pracy.

    źle zacytowałem, tu poprawine.

  • 6. Data: 2012-02-21 10:03:42
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    identifikator: 20040501 wrote:

    > nie bójmy się Tuska

    no w takim przypadku to chyba jednak otwierasz czasem lodówkę...

    Lemat

  • 7. Data: 2012-02-21 14:53:35
    Od: "ciekawski typek" <c...@n...pl>

    Użytkownik "Lemat" <#@lemat.priv.pl> napisał w wiadomości
    > A teraz mi powiedz dlaczego ja Cię kojarzę z piramidy finansowej
    > Projekt 16?

    Ja ją kojarzę z pustakiem o IQ szynki z biedronki.

  • 8. Data: 2012-02-21 14:54:01
    Od: "ciekawski typek" <c...@n...pl>

    > no w takim przypadku to chyba jednak otwierasz czasem lodówkę...

    Za to jak mu przyjemnie zaglądać do toalety...