PracaGrupypl.praca.dyskusje › Aplikacja do innego miasta

  • 1. Data: 2005-11-20 10:26:21
    Temat: Aplikacja do innego miasta
    Od: "przemek" <p...@v...pl>

    Witam,

    planuje wysłać aplikację do firmy mieszczącej się ~ 300 km od mojego miejsca
    zamieszkania podanego w CV. Jestem gotowy do przeprowadzki dosłownie w każdym
    momencie. I właśnie, jak zamieścić w aplikacji taką informację, żeby nie być
    skreślonym przez dużą odległość w pierwszym czytaniu? Myślałem nad zdaniem
    gdzieś pod koniec LM (jeśli czytający dotrze do tego miejsca) "Jestem gotwy do
    zmiany miejsca zmieszkania", czy może lepiej nic nie pisać? Jak państwo się na
    to zapatrują?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-11-20 10:36:15
    Temat: Re: Aplikacja do innego miasta
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    hej,
    Moim zdaniem: znasz oferte, wiesz, ze firma miesci sie 300km od Twojego
    miejsca zamieszkania, czyli wysylajac aplikacje automatycznie godzisz sie na
    przeprowadzke. przynajmniej ja to tak odbieram.
    pozdr/ap

  • 3. Data: 2005-11-20 10:36:32
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    przemek napisał(a):
> [...]
    > zmiany miejsca zmieszkania", czy może lepiej nic nie pisać? Jak państwo się na

    Od razu w danych adresowych CV. Np. poniżej adresu. Najlepiej w taki
    sposób, by nie ulegało wątpliwości, że ewentualna przeprowadzka to
    formalność, którą załatwisz w kilka dni.
    W liście motywacyjnym możesz tą informację powtórzyć.

    pozdr.
    m.

  • 4. Data: 2005-11-20 10:46:34
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości

> [...]
    > formalność, którą załatwisz w kilka dni.
    > W liście motywacyjnym możesz tą informację powtórzyć.

    No dobra, ale co za sens wysylac aplikacje do innego miasta itd., jezeli nie
    masz zamiaru sie tam przeprowadzic?
    Sadze, ze aplikujac na dana oferte godzisz sie z jej warunkami typu miejsce
    pracy itd.
    pozdr/ap

  • 5. Data: 2005-11-20 11:00:53
    Od: "przemek" <p...@v...pl>

> [...]
    > masz zamiaru sie tam przeprowadzic?
    > Sadze, ze aplikujac na dana oferte godzisz sie z jej warunkami typu miejsce

    Z jednej strony masz rację, ale z drugiej, specyfika branży dopuszcza "prace
    zdalną", a z doświadaczenie wiem, że ludzie zainteresowani tylko taką formą
    pracy wysyłają aplikację, nawet jeśli w ofercie taka opcja nie była zaznaczona -
    i są automatycznie odkładani na kupkę, na która nie chciałbym trafić :) Dlatego
    wolałbym, żeby czytający nie miał absolutnie żadnych wątpliwości co do moich
    intencji.

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-11-20 11:32:23
    Od: "iza" <i...@t...pl>

    Czesc

    Faktycznie lepiej wyraź to jakos w liscie(chec przeprowadzki) niektorzy
    pracodawcy moga byc "dobroduszni" i beda sie zastanawiali ze jesli Cie
    zatrudnia to skrzywdza Cie bo zostawisz, zone , rodzine, dzieci ,
    przyjaciol, więc "pozwolą" Ci znalesc prace w rodzinnym miescie

  • 7. Data: 2005-11-20 11:37:04
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Arek napisał(a):

> [...]
    > masz zamiaru sie tam przeprowadzic?
    > Sadze, ze aplikujac na dana oferte godzisz sie z jej warunkami typu miejsce
    Ty tak sądzisz. Potencjalny pracodawca być może ma więcej wątpliwości.
    Ludzie są różni, więc lepiej się zabezpieczyć.

    pozdr.
    m.

  • 8. Data: 2005-11-20 11:44:54
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 20 Nov 2005 12:00:53 +0100, "przemek" <p...@v...pl> wklepał(-a):

> [...]
    > wolałbym, żeby czytający nie miał absolutnie żadnych wątpliwości co do moich

    No to napisz wprost tak jak ci poradzono. Nie jest chyba problemem bez ogródek
    wyjaśnić swoje cele?

  • 9. Data: 2005-11-20 13:24:33
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Arek [Sun, 20 Nov 2005 11:46:34 +0100]:

    > No dobra, ale co za sens wysylac aplikacje do innego
    > miasta itd., jezeli nie masz zamiaru sie tam przeprowadzic?
    > Sadze, ze aplikujac na dana oferte godzisz sie z jej
    > warunkami typu miejsce pracy itd.

    To jest kwestia nie chęci tylko możliwości. Inaczej się
    patrzy na człowieka, który z góry informuje, że co prawda
    jest teraz w innym mieście, ale w ciągu którkiego okresu
    czasu jest w stanie się przeprowadzić i nie będzie to dla
    niego stanowiło problemu bo już ma wszystko przemyślane.
    Zupełnie inaczej natomiast na takich, co to "no, jak trzeba
    to się przeprowadzę" - a potem miesiąc szukania mieszkania,
    następny miesiąc spóźnień bo graty trzeba przewieźć, potem
    urządzanie się i cholera wie co tam jeszcze.

    Pracodawca tych drugich zazwyczaj stara się unikać...

    Kira

  • 10. Data: 2005-11-20 13:26:27
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Arek [Sun, 20 Nov 2005 11:36:15 +0100]:

    > czyli wysylajac aplikacje automatycznie godzisz sie na
    > przeprowadzke.

    "Godzisz się" a "jesteś na nią przygotowany" to są często
    dwie zupełnie różne rzeczy.

    Kira