PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarabianie przez Internet

  • 1. Data: 2005-11-19 17:08:45
    Temat: Zarabianie przez Internet
    Od: "eurobarre" <a...@t...pl>

    http://mmousemmouse.w.interia.pl/index

  • 2. Data: 2005-11-19 21:13:19
    Temat: Re: Zarabianie przez Internet
    Od: "Victor" <b...@o...pl>

    > http://mmousemmouse.w.interia.pl/index

    Wyjasnij mi czemu Ty najpierw nie zarobisz na porzadny serwer i oczywiscie
    strone a polecasz inny ??

  • 3. Data: 2005-11-20 09:04:44
    Od: KrZyHo <m...@i...pl>

    Użytkownik Victor napisał:

    > Wyjasnij mi czemu Ty najpierw nie zarobisz na porzadny serwer i oczywiscie
    > strone a polecasz inny ??

    I dlaczego nei wiesz ze trzeba dodac koncowke html?:>, chyba kolejny
    naiwniak sie trafil, ktoremu ktos zrobill stronke

  • 4. Data: 2005-11-20 10:05:14
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "KrZyHo" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > I dlaczego nei wiesz ze trzeba dodac koncowke html?:>, chyba kolejny
    > naiwniak sie trafil, ktoremu ktos zrobill stronke

    I dlaczego wy obaj cytujecie adres www spamera, co trafi do archiwow i
    zostanie zaindeksowane przez wyszukiwarki?

    sz.