PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca Internetowa

  • 1. Data: 2002-01-29 00:51:24
    Temat: Praca Internetowa
    Od: <z...@p...onet.pl>

    WItam! wielu ludzi w to nie wierzy i nie mam tego za zle, ja tez podchodzilem
    do interesow internetowych sceptycznie. Tym bardziej nie wiem dlaczego sie
    skusilem akurat na ten serwis, jednego jestem pewien, nie mam co zalowac! A to
    dlatego (wierzcie lub nie, wasza sprawa) otrzymalem czek, na bagatela 500$.
    Byc moze to dla kogos malo, ale gdy w koncu w banku PKO wyplacili mi ok 2000
    zl, ot tak, nie wiedzialem czy nie snie.... nie bede wiecej zachecal. Robota
    polega na odwiedzaniu roznych stron i odpowiadaniu na pytania, za ktore
    otrzymuje sie od 1 do 8 $. jesli sie zdecydujesz polecam zalozenie sobie
    oddzielnego mejla tylko na ten cel, inaczej zakopiesz sie w bzdurnej
    korespondencji... to chyba wszystko... podaje link do strony
    http://www.nitroclicks.com/join.phtml?referred=zordh
    ak odwiedzajac go
    wspierasz tez mnie, nie ukrywam, tego, ale w na pewno nic nie tracisz...
    interesujace? zapraszam... jezli nie, to przepraszam ze w ogole
    zainteresowalem Cie tym postem. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-01-29 10:16:59
    Temat: Re: Praca Internetowa
    Od: "Jarek" <n...@h...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > http://www.nitroclicks.com/join.phtml?referred=zordh
    ak

    Spedia tepi spam, Nitroclicks na twoje nieszczescie tez... O kolejnych $500
    zapomnij.

    --
    nzz