PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca Dla ciebie !! wejdź i zobacz

  • 1. Data: 2006-01-06 12:52:17
    Temat: Praca Dla ciebie !! wejdź i zobacz
    Od: "Gate" <o...@w...pl>

    Nowy serwis Pracy. www.pracuj.org

    Szukasz pracy ? A może chcesz zatrudnić pracownika w swojej firmie ?
    Pracuj.org - oferty prac, baza CV, wzory pism. Załóż konto i zacznij swoją
    karierę z nami!

  • 2. Data: 2006-01-06 13:39:21
    Temat: Re: Praca Dla ciebie !! wejdź i zobacz
    Od: "max-graf" <m...@f...pl>

    Użytkownik "Gate" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nowy serwis Pracy. www.pracuj.org
    >
    > Szukasz pracy ? A może chcesz zatrudnić pracownika w swojej firmie ?
    > Pracuj.org - oferty prac, baza CV, wzory pism. Załóż konto i zacznij swoją
    > karierę z nami!

    Ledwo zaczeliscie a juz blad na strone
    profesjonalizm...heh

  • 3. Data: 2006-01-06 14:02:02
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    max-graf napisał(a):

    > Ledwo zaczeliscie a juz blad na strone
    > profesjonalizm...heh

    ja znalazlem na dzien dobry dwa, moze nie od razu ortograficzne, ale
    na pewno wbrew obowiazującym zasadom poprawnej pisowni.
    A może posługują się nowymi, zreformowanymi zasadami pisowni? ;)

    --
    czarny
    ============= www.ef2.prv.pl ==============

  • 4. Data: 2006-01-06 14:20:08
    Od: "Marek" <w...@w...wik>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.lp> napisał w wiadomości

    > ja znalazlem na dzien dobry dwa, moze nie od razu ortograficzne, ale
    > na pewno wbrew obowiazującym zasadom poprawnej pisowni.
    > A może posługują się nowymi, zreformowanymi zasadami pisowni? ;)

    I w dodatku żadnych informacji o firmie, która to reprezentuje (skąd mam
    wiedziec wysylajac CV, ze to nie złodzieje informacji osobowych albo zwykli
    spamerzy)
    Za to opisy GG są : http://opisygg.pracuj.org/. ;)