PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca - 2000 zł na miesiąc - super propozycja

  • 1. Data: 2007-01-27 08:00:08
    Temat: Praca - 2000 zł na miesiąc - super propozycja
    Od: "Adi" <p...@o...eu>

    Chciałem zachęcić was do rejestracji na stronie
    https://www.betgun.com/index.php?ref_id=7366
    (rejestrując się z mojego linka referencyjnego dostaniesz dodatkowo 30% bonusu
    od pierwszego depozytu)

    Firma BetGun istnieje od początku 2006 roku. Bukmacher ten, umożliwia swoim
    klientom na szybkie, proste i wygodne obstawianie. Na stronie
    https://www.betgun.com/index.php?ref_id=7366 znajdziemy szeroką ofertę, o
    wysokich kurach. Dzięki bardzo dobrym zarządzaniu finansami, pieniążki z i do
    BetGun szybko trafiają na konto (najczęściej już na drugi dzień).
    O każdym czasie, czy to w nocy, czy w dzień możesz obstawiać na
    https://www.betgun.com/index.php?ref_id=7366, bowiem serwis działa 24 godziny na
    dobę.

    Bukmacher BetGun posiada wiele zalet, które poniżej przedstawię:
    &#8730; polski serwis
    &#8730; konto w polskim banku
    &#8730; obsługa klienta po polsku
    &#8730; wysokie bezpieczeństwo
    &#8730; prosty interfejs i nawigacja (łatwo znaleźć interesujące nas zdarzenie)
    &#8730; brak podatku
    &#8730; ZAKŁADY BLOKOWE - nie spotykane u bukmacherów online bo są bardzo skuteczne
    &#8730; live czat
    &#8730; wysokie kursy

    dla przykładu pierwszy z brzegu:

    Blackburn Rovers-Sunderland FC
    BetGun 1,49
    Expekt 1,40
    betandwin 1,45
    gamebookers 1,48

    &#8730; szeroka oferta (zwłaszcza polskie zakłady)
    &#8730; program partnerski
    &#8730; szybkie wpłaty i wypłaty - nie żądają skanu dowodu osobistego czy prawa
    jazdy przy wpłacie i nie robią w ogóle żadnych problemów jak ktoś chcę kasę
    wypłacić. Pod tym względem to najszybszy bukmacher w sieci
    &#8730; minimalna wpłata to tylko 16zł a nie jak u innych bukmacherów 40 zł i
    więcej.

    Warto wspomnieć, że w https://www.betgun.com/index.php?ref_id=7366 jest
    możliwość typowania multilotka i twojego szczęśliwego numerka - nie ma tego u
    innych bukmacherów !!!

    UWAGA !!! Zarejestruj się w Betgun z mojego linka referencyjnego i napisz do
    mnie na p...@o...eu a przez 4 tygodnie będziesz dostawał ZA DARMO
    profesjonalne typy bukmacherskie wraz z uzasadnieniem typów. Skuteczność moich
    typów to ok. 75 % - 80%

    ZAPRASZAM DO REJESTRACJI

  • 2. Data: 2007-01-27 10:22:06
    Temat: Re: Praca - 2000 zł na miesiąc - super propozycja
    Od: "samodoskonalenie.com" <k...@s...kaizen-edu.com>

    Dnia 27-01-2007 o 09:00:08 Adi <p...@o...eu> napisał(a):

    > Chciałem zachęcić was do rejestracji na stronie
    fajnie ze chciales i rozumiem, ze wiesz, ze za spamowanie wylecisz z tego
    systemu partnerskiego?

    Kuroi Bonza

    Nie zgadzaj się na przeciętność!
    http://www.samodoskonalenie.com

  • 3. Data: 2007-01-27 10:31:16
    Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke>

    Adi napisał(a):
    > Na stronie
    > https://www.betgun.com/index.php?ref_id=7366 znajdziemy szeroką ofertę, o
    > wysokich kurach.

    wyścigi psów, to rozumiem, że można obstawiać, ale wysokie kury?

    --
    Matt Z

  • 4. Data: 2007-01-27 10:42:04
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    namawianie ludzi do hazardu... brzydze się tobą

  • 5. Data: 2007-01-27 13:19:58
    Od: Michał <B...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adi" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > https://www.betgun.com/index.php?ref_id=7366
    > (rejestrując się z mojego linka referencyjnego dostaniesz dodatkowo 30%

    Zarejestrowałem się ale piszesz że to praca - to jak prześlesz mi umowę o
    prace czy mam zapodać komu trzeba że chcesz mnie przyjąć na czarno ??

  • 6. Data: 2007-01-27 16:30:04
    Temat: Re: Praca - 2000 zł na miesi?c - super propozycja
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On 27 Jan 2007 09:00:08 +0100, "Adi" wrote:

    >Chciałem zachęcić was do rejestracji na stronie
    (...)
    >Bukmacher BetGun posiada wiele zalet, które poniżej przedstawię:
    (...)
    >&#8730; brak podatku
    (...)
    >ZAPRASZAM DO REJESTRACJI

    No dobra, wsio spoko zajefiście, tylko że kasa wpływa na konto do
    polskiego banku, więc dla skarbówki to nie problem w razie pierwszej
    lepszej kontroli sprawdzić skąd przyfruwają te wory kasiory.

    Piszesz że zaletą udziału w zakładach organizowanych w San Jose na
    Kostaryce jest brak podatku. Tylko czy fakt ten czasem nie wynika z
    art. 2 pkt. 1 pdpkt. 4 "Ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku
    dochodowym od osób fizycznych" z póź. zm. (Dz.U. 1991 nr 80 poz. 350),
    czyli zwolnienia z opodatkowania dochodów pochodzących z przestępstwa?

    No bo w "Ustawie z dnia 10 września 1999 r. Kodeks karny skarbowy"
    (Dz.U. 1999 nr 83 poz. 930) wyraźnie napisano:
    Art. 107.
    § 1. Kto wbrew przepisom ustawy lub warunkom zezwolenia urządza lub
    prowadzi grę losową, grę na automacie, grę na automacie o niskich
    wygranych lub zakład wzajemny, podlega karze grzywny do 720 stawek
    dziennych albo karze pozbawienia wolności do lat 3, albo obu tym karom
    łącznie.
    § 2. Tej samej karze podlega, kto na terytorium Rzeczypospolitej
    Polskiej uczestniczy w zagranicznej grze losowej lub zagranicznym
    zakładzie wzajemnym.

    Wychodziłoby więc na to, iż doszło do zdarzenia opisanego w art. 18.
    "Ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny" (Dz.U. z 1997 r. Nr 88)
    - tylko za bardzo nie wiem z którego paragrafu (najlepiej sam se
    wybierz jakiś):
    § 1. Odpowiada za sprawstwo nie tylko ten, kto wykonuje czyn
    zabroniony sam albo wspólnie i w porozumieniu z inną osobą, ale także
    ten, kto kieruje wykonaniem czynu zabronionego przez inną osobę lub
    wykorzystując uzależnienie innej osoby od siebie, poleca jej wykonanie
    takiego czynu.
    § 2. Odpowiada za podżeganie, kto chcąc, aby inna osoba dokonała czynu
    zabronionego, nakłania ją do tego.
    § 3. Odpowiada za pomocnictwo, kto w zamiarze, aby inna osoba dokonała
    czynu zabronionego, swoim zachowaniem ułatwia jego popełnienie, w
    szczególności dostarczając narzędzie, środek przewozu, udzielając rady
    lub informacji; odpowiada za pomocnictwo także ten, kto wbrew
    prawnemu, szczególnemu obowiązkowi niedopuszczenia do popełnienia
    czynu zabronionego swoim zaniechaniem ułatwia innej osobie jego
    popełnienie.

    Oczywiście mogę się mylić i art. 18 nie dotyczy Twojej sytuacji, no
    ale nie bój żaby, zawsze się możesz załapać na art. 255.§ 1. kk: "Kto
    publicznie nawołuje do popełnienia występku lub przestępstwa
    skarbowego, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo
    pozbawienia wolności do lat 2." - także nie wszystko stracone.

    Jak będziesz miał chwilę czasu, to daj jakieś namiary na siebie, bo
    zapewne grupowicze świadomi brzmienia art. 304 §1 "Ustawy z dnia 6
    czerwca 1997 r. - Kodeks postępowania karnego" (Dz.U. 1997 nr 89 poz.
    555) dowiedziawszy się o popełnieniu przestępstwa ściganego z urzędu
    będą chcieli spełnić swój społeczny obowiązek zawiadamiając o tym
    prokuratora lub Policję. Zatem jakieś dane, typu Twoje imię i
    nazwisko, pesel lub nip znacznie im to ułatwią.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 7. Data: 2007-01-28 08:15:53
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Ostatnio ktoś oferowal 15000 za miesiąc, sorry Winetou, ale biznes is biznes.