PracaGrupypl.praca.dyskusje › zatrudnienie niepełnosprawnego

  • 1. Data: 2007-01-26 20:41:16
    Temat: zatrudnienie niepełnosprawnego
    Od: robercikus <r...@g...pl>

    Witajcie ludziska
    Mam do Was pytanie. Jestem niepełnosprawny w stopniu znacznym i...
    pracodawca chce mnie zatrudnić. Jest to niewielka firma, która póki co
    nie zatrudnia za wielu pracowników, a większość pracuje tam na umowę o
    dzieło. Jako że i ja mam zaszczyt wspierać ich swoją pracą na tej
    zasadzie, doszliśmy do wniosku, że moglibyśmy ten układ nieco zmienić.
    Firma zatrudniłaby mnie jako niepełnosprawnego, ale nie wiemy jakie są
    z tego korzyści zarówno dla mnie - swoje prawa pracownicze znam, ale co
    oprócz moich praw...? jak i dla pracodawcy - firma się rozwija i póki co
    redukcja kosztów jest jak najmilej widziana. Powiedzcie mi jeżeli
    wiecie, jakie korzyści może mieć mała firma zatrudniająca mnie jako ON w
    znacznym stopniu i w jaki sposób ten temat ugryźć, bo jak mi się zdaje,
    nie jest to łatwa sprawa. Jakie i skąd środki można otrzymać w ramach
    tworzenia miejsca pracy? Jakie dotacje w związku z zatrudnieniem i kto
    ich udziela? Jakie ulgi ma pracodawca i w jakich wysokościach? i inne
    takie związane z tematem. Nie jest to żaden ZPCh, tylko niewielka firama.

    pozdrawiam
    robercikus

  • 2. Data: 2007-01-26 20:55:11
    Temat: Re: zatrudnienie niepełnosprawnego
    Od: Rasalhague <r...@o...pl>

    robercikus napisał(a):
    > Witajcie ludziska
    > Mam do Was pytanie. Jestem niepełnosprawny w stopniu znacznym i...
    > pracodawca chce mnie zatrudnić.
    [ciach]

    google Twoim przyjacielem

    wpisałem 'niepelnosprawny' i pierwszy link:
    http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/11875
    jak i caly portal http://www.niepelnosprawni.pl/

    powodzenia i pozdrawiam
    Krzysiek