PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa z pracownikami konkurencji

  • 1. Data: 2007-01-26 08:59:59
    Temat: Umowa z pracownikami konkurencji
    Od: "Jan Murat" <j...@g...pl>

    Witam

    czy jesli wysle list lub mauil z propozycja dodatkowej pracy do pracownikow
    konkurencji i uda mi sie cos z tego planu zrealizowac (oczywiscie
    sformulowany inaczej i zawaluowany odpowiednio)

    "Nasza firma placi za kazda zainstalowane urzadzenie, ktore Wy
    zalatwicie, 10% jego wartosci netto sprzedazy jesli sprzedamy po cenie
    producenta. podpisujemy umowy o dzielo/zlecenie oczywiscie. poniewaz macie
    lojalki te umowy podpiszemy z Waszymi zonami czy kochankami. zapewniamy
    calkowita dyskrecje"

    to podpadam o jakies przepisy o nieuczciwej konkurencji (naruszenie tajemnicy
    przedsiębiorstwa nakłanianie do rozwiązania lub nie wykonania umowy) albo
    jakies inne

    absolutnie nie interesuje mnie strona etyczna tego przedsiewziecia, jak
    rowniez odpowiedzialnosc w/w pracownikow

    Pozd JM Jasiu

  • 2. Data: 2007-01-26 09:19:54
    Temat: Re: Umowa z pracownikami konkurencji
    Od: "kantor" <krzysztoft_WYCIOSAJ_TO_@akte_WYCIOSAJ_TO_.com.pl>

    Użytkownik "Jan Murat" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > absolutnie nie interesuje mnie strona etyczna tego przedsiewziecia, jak
    > rowniez odpowiedzialnosc w/w pracownikow

    A to niby dlaczego ?
    Przecież lojalki będą miec ci luzdzie - nie ty :)
    Z ich strony może być ewentualnie problem przy złamaniu zakazu podejmowania
    pracy u konkurencji - jeżeli maja to w umowie,
    ty możesz miec problem tylko jeżeli masz z konkurencją jakis kwit o
    niepodbieraniu sobie ludzi (ale tekie kwity sa tylko przy współpracy - a ty
    wspominasz by ofiara miała być twoim kooperantem - więc jest czysto.)

    Pozdrawiam
    kantor

  • 3. Data: 2007-01-26 09:21:43
    Od: "kantor" <krzysztoft_WYCIOSAJ_TO_@akte_WYCIOSAJ_TO_.com.pl>

    Użytkownik "kantor" <krzysztoft_WYCIOSAJ_TO_@akte_WYCIOSAJ_TO_.com.pl>
    napisał w wiadomości news:epchb2$492$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Jan Murat" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    [ciach]
    >(ale tekie kwity sa tylko przy współpracy - a ty wspominasz by ofiara miała
    >być twoim kooperantem - więc jest czysto.)
    NIE WSPOMINASZ miało byc :)

    Pozdrawiam
    kantor

  • 4. Data: 2007-01-28 21:03:32
    Od: b...@p...onet.pl

    >A to niby dlaczego ?
    >Przecież lojalki będą miec ci luzdzie - nie ty :)

    Może jednak poczytaj ustawę o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zanim
    zaczniesz wypisywać bzdury na sieci.
    Z drugiej strony koleś który planuje biznes oparty na podkradaniu
    cudzej własności zasługuje na solidnego kopa.