PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca 15000 zł/miesiąc

  • 1. Data: 2007-01-26 15:17:20
    Temat: Praca 15000 zł/miesiąc
    Od: s...@g...com

    Znalazłem bardzo ciekawy sposób na zarabianie dużych pieniędzy
    przez internet. Opisałem go na stronie:

    http://rozrywka.kei.pl/mlm/

    Zapraszam.

  • 2. Data: 2007-01-26 15:30:27
    Temat: Re: Praca 15000 zł/miesiąc
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    s.com...
    > Znalazłem bardzo ciekawy sposób na zarabianie dużych pieniędzy

    Hmmm, moze ktos ma dosc czasu i pradu, zeby takiego muotka poywac do sadu o
    ustalenie stosunku pracy (wszak publicznie ja oferuje)?

    Moglo by byc wesolo.

    sz.

  • 3. Data: 2007-01-26 15:46:27
    Od: Bartłomiej Szymański <d...@p...przed.wyslaniem.pl>

    Nie stałoby się nic ciekawego gdyby szomiz, Fri, 26 Jan 2007 16:30:27 +0100
    nie napisał(a), że:

> [...]
    >
    > Hmmm, moze ktos ma dosc czasu i pradu, zeby takiego muotka poywac do sadu o
    > ustalenie stosunku pracy (wszak publicznie ja oferuje)?

    Hmm, no rzeczywiście mogłoby być :). Ja jak na razie ograniczyłem się do
    zgłoszenia muotka do arbuza kei.pl

    --
    Draakhan | JID: d...@c...pl
    Uuma quena en'mani lle ume ri'mani lle umaya.