PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pozycjonowanie stron

  • 11. Data: 2004-01-11 19:43:54
    Temat: Re: Pozycjonowanie stron
    Od: "psycomy" <a...@u...pl>

    RoBaK:

    [cos pieprzy]

    > *Pozycjonowanie owszem działa ale w gównianych wyszukiwarkach* ...

    ROTFL (z calej wypowiedzi najbardziej mi sie podobalo)

    albo jestes wyjatkowym cieciem, albo wyjatkowym idiota - tak, czy siak nie
    zamierzam z takim kims gadac

    dla treningu - http://tinyurl.com/2dexb - myslisz, ze pierwsza dziesiatka
    trafila sie tam, bo jest najlepsza lol
    idz dziecko zmien pieluche

    --
    psycomy

  • 12. Data: 2004-01-11 20:34:47
    Od: "RoBaK" <dalnetdalnet (WyKaSuJ !!!) @gdynia.mm.pl>

    > dla treningu - http://tinyurl.com/2dexb - myslisz, ze pierwsza dziesiatka
> [...]

    Za pewne nie dokonca wiesz jaka jest roznica w szukaniu "w internecie" a na
    stronach "kategorii: Polski" ? :) http://tinyurl.com/2bnjh tak sie sklada ze
    pozycja numer 2 zawsze wywala smieci chyba za malo poczytales sobie o tej
    wyszukiwarce :)

    --
    :))))

  • 13. Data: 2004-01-11 22:33:56
    Od: "Jan Brzeczyszczykiewicz" <b...@n...pl>

    Użytkownik "RoBaK" <dalnetdalnet (WyKaSuJ !!!) @gdynia.mm.pl> napisał w
    wiadomości news:btrj9g$cgq$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    >
    > sie tam w pierwszej 10 bo nie wydaje mi sie żeby wyskoczyły tam strony z
    > gołymi babkami czy tez z nielegalnymi mp3 :)
    >
    > Tak wiec pośmiać sie można raczej z ciebie :))
    >
    > Jak jesteś taki cwaniak to napisz byle jaka stronę i wykorzystaj to swoje
    > pozycjonowanie
    >
    > żeby znalazła sie po wpisaniu w googlach "sex" choć w pierwszej 10 :)
    >
    > Jak juz to zrobisz to wtedy będziesz miał pełne prawo do wygłaszania
    takich
    > bzdur a póki co to weź zajmij sie lepiej czyms innym ...
    >
    > Pozycjonowanie owszem działa ale w gównianych wyszukiwarkach ...

    Jaki ty jestes chory typ , wogole sie na tym nie znasz .
    Smiac mi sie z ciebie smieszny czlowieku chce

  • 14. Data: 2004-01-12 09:44:15
    Od: "RoBaK" <dalnetdalnet (WyKaSuJ !!!) @gdynia.mm.pl>

    Ta dwuch debili sie dobralo albo raczej jeden i ten sam
    nie wiadomo bo nawet adresu wstydza sie pokazac;)

    Użytkownik "Jan Brzeczyszczykiewicz" Adres : <b...@n...pl>
    Użytkownik "psycomy" Adres : <a...@u...pl>

    Jak tacy zajebisci jesteście to zróbcie strone zeby wyskakiwała
    w pierwszej 10 tego szukania w google >> http://tinyurl.com/327ws ;)
    Przeciesz to takie proste, wystarczy znac sie na pozycjonowaniu,
    a wy przecież twierdzicie że to działa tak wiec chyba nie bedziecie mieli
    problemu ??
    Czy może opisać wam pare technik ??

    --
    :))

  • 15. Data: 2004-01-12 10:18:16
    Od: "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl>

    wszyscy trzej dajcie spokój z ta dyskusja, nic nie wnosicie, kazdy wie swoje

    thnx
    ST

  • 16. Data: 2004-01-12 13:37:39
    Od: "psycomy" <a...@u...pl>

    RoBaK:

> [...]
    > na stronach "kategorii: Polski" ? :) http://tinyurl.com/2bnjh tak sie
    > sklada ze pozycja numer 2 zawsze wywala smieci chyba za malo poczytales

    ooo,mowimy juz tylko o drugiej pozycji

    powtarzam:

  • 17. Data: 2004-01-12 13:40:06
    Od: "psycomy" <a...@u...pl>

    RoBaK:

    > Ta dwuch debili sie dobralo albo raczej jeden i ten sam
    > nie wiadomo bo nawet adresu wstydza sie pokazac;)

    dwóch analfabeto

    > Użytkownik "Jan Brzeczyszczykiewicz" Adres : b...@n...pl

    a kto to? i o co chodzi, coś ci we łbie pomieszało

> [...]
    > Przeciesz to takie proste, wystarczy znac sie na pozycjonowaniu,
    > a wy przecież twierdzicie że to działa tak wiec chyba nie bedziecie mieli

    ładny jesteś idiota, nawet nie masz pojęcia o czym piszesz

    --
    psycomy