PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Poznań => Java Developer (Mid/Senior) <=

  • 1. Data: 2019-01-23 12:15:02
    Temat: Poznań => Java Developer (Mid/Senior) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz międzynarodowy klient specjalizuje się w zarządzaniu
    projektami i ich realizacji pracując m.in dla Suzuki, Media
    Impuls i Proventis. Poza główną siedzibą w Poznaniu, firma ma
    również oddział w Berlinie, dzięki czemu większość
    projektów jest realizowana przez mieszane zespoły
    polsko-niemieckie komunikując się głównie w języku
    angielskim. Dla przedstawionej firmy aktualnie poszukujemy osoby
    na stanowisko:

    *****
    ***** Java Developer (Mid/Senior)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Projektowanie, rozwijanie i dokumentowanie wytwarzanego
    oprogramowania
    * Uczestnictwo w zapewnianiu jakości, przeglądy kodu, analiza kodu i
    udoskonalanie procesów
    * Współpraca z zespołem, produkując wysokiej jakości produkty dla
    klientów zewnętrznych

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Minimum 2 lata doświadczenia w programowaniu Java
    * Praktyczna znajomość Spring, Hibernate
    * Język angielski na poziomie komunikatywnym (B2)

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Dobra i praktyczna znajomość Anular

    ***** Proponujemy:

    * Możliwość częściowej pracy zdalnej
    * Elastyczne godziny pracy
    * Płatny urlop przy umowie B2B (21-26 dni)
    * Możliwość wyjazdów biznesowych do oddziału w Berlinie (dla
    osób chętnych max raz na 2 miesiące)
    * Miejsce parkingowe
    * Praca w 5 osobowym zespole
    * Możliwość szkoleń zawodowych/językowych
    * Pracę w nowoczesnych technologiach

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1901