PracaGrupypl.praca.dyskusjePozew do SP - trzy w jednym czy osobno? › Pozew do SP - trzy w jednym czy osobno?
  • Data: 2004-04-13 10:44:57
    Temat: Pozew do SP - trzy w jednym czy osobno?
    Od: "Ania R." <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Zycie zmusilo mnie do tego aby swoich roszczen w stosunku do bylego
    pracodawcy dochodzic w Sadzie Pracy.
    I tu mam pytanie - chodzi mi o trzy kwestie ktore chce zawrzec w pozwie:
    1. wyplata zaleglych wynagrodzen.
    2. wyplata ekwiwalentu za odziez i obuwie jakie mi przysluguja.
    3. odszkodowanie za dyskryminacje przez pracodawce jako osoby niepalacej na
    podstawie w art. 283 par. 1 Kodeksu Pracy (pracodawca pali jak smok i na
    wszelkie uwagi na ten temat odpowiadal "to jest moja firma, pocaluj mnie
    w..." albo "zwolnie cie")

    Czy takie trzy punkty mozna zawrzec w jednym pozwie czy rozbic to na dwa
    osobne?
    Czy roszczenie o odszkodowanie jesli chodzi o punkt 3 ma jakiekolwiek szanse
    przed Sadem Pracy? Jaka moze byc wysokosc odszkodowania - gdzies wyczytalam
    ze moze to byc maksymalnie ok 4800 zlotych.

    Dzieki za wszelkie podpowiedzi.

    Ania R.