PracaGrupypl.praca.dyskusjePozew do SP - trzy w jednym czy osobno? › Re: Pozew do SP - trzy w jednym czy osobno?
  • Data: 2004-04-13 11:14:00
    Temat: Re: Pozew do SP - trzy w jednym czy osobno?
    Od: "libra" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ania R." <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:c5ggb9$ag8$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > Zycie zmusilo mnie do tego aby swoich roszczen w stosunku do bylego
    > pracodawcy dochodzic w Sadzie Pracy.
    > I tu mam pytanie - chodzi mi o trzy kwestie ktore chce zawrzec w pozwie:
    > 1. wyplata zaleglych wynagrodzen.
    > 2. wyplata ekwiwalentu za odziez i obuwie jakie mi przysluguja.
    > 3. odszkodowanie za dyskryminacje przez pracodawce jako osoby niepalacej
    na
    > podstawie w art. 283 par. 1 Kodeksu Pracy (pracodawca pali jak smok i na
    > wszelkie uwagi na ten temat odpowiadal "to jest moja firma, pocaluj mnie
> [...]

    Ad 1.
    to Twoje oczywiste prawo dostaćwynagrodzenie zgodne z umową o pracę
    Ad 2.
    Wszystko zależy od zapisów umowy. Nie przytoczyłaś ich więc jakakolwiek
    rada będzie chybiona.
    Ad 3.
    Specjalnie przeczytałem sobie wolno i dokładnie paragraf 1 art. 283 KP
    i przyznam szczerze nie widzę szans na odszkodowanie.

    L.