PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukujący pracy UWAGA na....

  • 11. Data: 2005-10-20 13:17:10
    Temat: Re: Poszukujący pracy UWAGA na....
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Witiia napisał(a):
    > A nie słyszałeś o zwykłej ludzkiej złośliwości? Jakby się przedstawił,
    > to być może były pracodawca zrobiłby wszystko, żeby Gall już w danym
    > mieście łatwo pracy nie znalazł.
    Slyszalem. Ale biorac pod uwage fakt ze wrzucenie w google slow
    kluczowych "tuplex bigram praca" dostajemy kilka linkow np
    http://www.praca.monter.pl/oferta.php?id_oferty=1108
    9952
    Fragment "Region: mazowieckie
    Miasto: Warszawa
    Kategoria: Informatyka/Administracja, Informatyka/Programowanie, Analiza
    Branża: Produkcja/Produkty plastikowe, Usługi/Inne"
    Jakos srednio mi sie widzi zeby podpisanie sie przez autora watku
    wlasnym nazwiskiem spowodowalo to ze nie znajdzie on juz pracy w Warszawie.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 12. Data: 2005-10-20 13:18:37
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Gal Anonim napisał(a):
    > czy ćpałeś coś kolego?
    > po pierwsze strasznie daleko sieżne wnioski wyciągasz.
    Wnioski wysnuwam na podstawie tego ze sie nie podpisales.
    > po drugie są zawody, w których lepiej zostać anonimowym, wręcz trzeba takim
    > być, np. wywiadownie gospodarcze.
    Rozumiem ze Twoj zawod wymaga anonimowosci? Tzn ze uprawiasz czarne PR?
    > po trzecie jhaki miałbym powód w okłamywaniu ludzi szukających pracy?
    A jaki masz powod zeby sie wstydzic tego kim jestes?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 13. Data: 2005-10-20 14:17:15
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Gal Anonim wrote:

    > po trzecie jhaki miałbym powód w okłamywaniu ludzi
    > szukających pracy?

    Pierwszy z brzegu -- robią rekrutację w której Ty bierzesz
    udział, więc im mniejsza konkurencja, tym lepiej.
    Albo z konkurencji jesteś i pasowałaby Ci negatywna opinia
    na temat tej firmy.
    Albo... W sumie możnaby parę powodów znaleźć... ;)

    Kira

  • 14. Data: 2005-10-20 18:42:58
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    badzio wrote:

    > Jakos srednio mi sie widzi zeby podpisanie sie przez autora
    > watku wlasnym nazwiskiem spowodowalo to ze nie znajdzie on juz
    > pracy w Warszawie.

    W pewnych kregach moze byc spalony ...

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,alarmy,domofony,serwis PC,sterowniki PLC.

  • 15. Data: 2005-10-20 19:06:54
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Stanislaw Chmielarz napisał(a):
    > W pewnych kregach moze byc spalony ...
    W pewnych, nie we wszystkich. Poza tym... zakladam ze jesli mowi prawde,
    to spalony bedzie w takich kregach, ktore stosuja praktyki o ktorych
    napisal wiec i tak by nie szukal pracy w takich firmach, skoro innych
    przestrzega.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 16. Data: 2005-10-21 05:43:52
    Temat: Nie do konca tak jest
    Od: "mirro" <b...@g...pl>

    > Jesli podpisujesz sie Gal Anonim tzn ze boisz sie konsekwencji tego co
    > napisales. A jesli sie boisz - tzn ze po prostu klamiesz i wiesz ze bylbys
    > pociagniety do odpowiedzialnosci.
    >
    > --
    Kiedys jak informatyk swiadczacy uslugi dla firm trafilem na "mine". Firma z
    Pomorza notorycznie nie placila (nie placi?) swoi dostawcom.
    Kilka przykladow:
    1. Informatyk - moj poprzednik, ktory stwierdzil (z powodow rodzinnych), ze
    nie bedzie ich obslugiwal byl zastraszany, ze "cos m sie moze stac"
    2. Firma, ktora sprzedala siec i pakiet oprogramowania przez kilka miesiecy
    czekala na zaplate i w koncu tylko dlatego, ze sprawa znalazla sie w sadzie
    odzyskala pieniadze za sprzet.
    3. Moj nastepca nie dostal pieniedzy, poniewaz nie byli zadowoleni z jakosci
    swiadczonych przez niego uslug (faktury oczywiscie podpisali)
    4. Dostawca mebli nie dostal zaplaty, bo nie podobaly im sie meble
    5. Kiedy ksiegowa odmowila dokonac korekty bilansu zamkniecia roku, poniewaz
    nowa ksiegowa na to sie uparla byla straszona wypadkiem
    6.Kolezanka slyszala, jak szef kazal napuscic ruskow na firme, ktora nie
    placila.
    itp itd
    Zaloge traktowal (traktuje?) doslownie jak BYDLO. Problemy z zaplata nie
    wynikaly z braku pieniedzy. Firma wtedy byla bardzo bogata.

    Ja sam tez zostalem poszkodowany. Fakty wskazuja na to, ze czekali, az sie
    zbierze odpowiedni duzo kasy na wystawionych fakturach i dopiero w tym
    momencie pozegnali mnie oschle. Juz miesiac wczesniej mi nie placili i
    zbywali mnie tekstami typu: "nie ma ksiegowej", "nie ma szefa", "szef nie
    podpisal" .....Smieszne bylo w tym to, ze problem wynikl ze zlej
    konfiguracji programu przez ksiegowa.

    W trakcie oficjalnej korespondencji w sprawie niezaplaconych faktur, w zywe
    oczy zaprzeczali, ze wykonalem dla nich okreslone uslugi. Na potwierdzenie
    swoich klamstw cytowali wypowiedzi swoich pracownikow - klamstwa. Zaplacili
    tylko za sprzet i to tylko dlatego, ze sprawa trafila do sadu. Ale w
    sadzie.... zero szans na wygranie sprawy z nimi, poniewaz byli swietnie
    przygotowani na te okolicznosci.

    Teraz tez staram sie uprzedzic osoby przed praca w tej firmie. Robie to
    tylko na mala osoby zainteresowanej. Dlaczego nie publicznie? Domysl sie.

    Mirro

  • 17. Data: 2005-10-21 06:11:23
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Kira napisał(a):

    > Albo... W sumie możnaby parę powodów znaleźć... ;)

    Kaprys. Zabawa.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała