PracaGrupypl.praca.dyskusje › Agencja ochrony

  • 1. Data: 2006-02-02 18:27:11
    Temat: Agencja ochrony
    Od: "Michał" <m...@p...fm>

    Witam,

    Chciałbym się zatrudnić w agencji ochrony. Czytałem trochę na www.google.pl,
    ale niewiele rozumiem. Chodzi mi o czas pracy. Czy jeśli jest 40 godzin w
    tygodniu, to znaczy, że jak przepracuję 2 x 24 godz., to więcej nie mogę.

    Jak powinienem rozmawiać z pracodawcą o wynagrodzeniu, jeśli będę musiał
    pracować jednego dnia przez 24 godz., potem 24 przerwy i tak przez miesiąc
    niejeden.

    Proszę o odpowiedź,

    Michał

  • 2. Data: 2006-02-02 23:05:52
    Temat: Re: Agencja ochrony
    Od: "HeFToL" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracować jednego dnia przez 24 godz., potem 24 przerwy i tak przez miesiąc

    Agencje ochrony przeważnie prłaca stawke godzinową i robota jest na umowe
    zlecenie albo na innych mniej lub bardziej jazsnych zasadach. O 40 godzinnym
    tygodniu pracy to bym na Twoim miejscu zapomniał. Pracowałem trochę swego
    czasu w ochronie to się robiło miesięcznie grubo ponad 200 godzin, żeby cos
    wogóle zarobić. No chyba, że trafi Ci się jakaś porządna firma czego Ci
    serdecznie życzę.