eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukiwanie pracy-dylemat › Poszukiwanie pracy-dylemat
  • Data: 2004-04-28 16:27:22
    Temat: Poszukiwanie pracy-dylemat
    Od: "xenia" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mam poważny dylemat w związku ze sposobem poszukiwania pracy:
    Otóż w większości ogłoszeń wymagane jest wykształcenie wyższe, bardzo dobra
    znajomość angielskiego i pakietu MS Office. Mój problem polega na tym, że
    pomimo, iż mam absolutorium, to nie obroniłam pracy magisterskiej, więc
    wyższego wykształcenia nie posiadam.
    Kiedyś używałam angielskiego, nie miałam problemów z porozumiewaniem się, ale
    już od wielu lat straciłam kontakt z językiem, więc raczej uważam, że znam go
    tak sobie, ale gdybym musiała używać, to wiele rzeczy zostałoby w sposób
    naturalny przypomniane.
    Podobnie z komputerem. Nigdy nie używałam w pracy Worda, Excela, Power Pointa .
    W mojej dotychczasowej pracy były inne, specyficzne programy i po prostu
    nauczyłam się ich obsługi, w trakcie codziennego korzystania. Tak jak
    samodzielnie nauczyłam się posługiwać Wordem, tak podejrzewam, gdybym
    potrzebowała, to nauczyłabym się innych programów (oczywiście, mówię tylko o
    obsłudze).
    Niestety, żeby być w porządku, wszystkie ogłoszenia zawierające powyżej
    przytoczone wymagania, odrzucam i niestety niewiele zostaje.
    Zastanawiam się więc, czy właściwie postępuję? Może nie powinnam tak bardzo
    przestrzegać wymagań pracodawców i wysyłać odpowiedzi na większą liczbę
    ogłoszeń? Sama nie wiem...Może ktoś z Was miałby jakieś sugestie, rady...?


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1