PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukiwania pracy...

  • 11. Data: 2003-02-05 08:14:42
    Temat: Re: Poszukiwania pracy...
    Od: "RoBaL" <b...@i...com>

    Użytkownik "winetu" <P...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b1qg4d$nn9$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > nie
    > >
    > Wydaje mi się, że ojciec RoBal-a nie robił w Linuxie, PHP, MySQL itp.

    Dokladnie.
    Nie mam takiej "rodzinnej marki".
    starszy - elektryk - plywa
    starsza - szwaczka - bezrobotna
    ale nie mozna na nich zwalac winy ze nie sa dyrektorami

    Pozdr
    RoBaL

  • 12. Data: 2003-02-05 08:52:05
    Od: "Anix" <s...@w...pl>

    > Nie mam takiej "rodzinnej marki".
    > starszy - elektryk - plywa
    > starsza - szwaczka - bezrobotna
    > ale nie mozna na nich zwalac winy ze nie sa dyrektorami

    Przyznaje, moj tez nie jest dyrektorem tylko elektrykiem a matka byla
    szwaczka... Pisalam powyzszy post odnośnie Twojej niechęci do przyjmowania
    "po znajomości".... Różnie to bywa ze znajomościami, ale nie zawsze to
    wygląda tak czarno jak piszesz... Swoją drogą, gdybym była pracodawcą,
    miałabym zatrudnić kogoś do pracy, również szukałabym najpierw kogoś
    znajomego, o którym wiem, że jest "dobry w swojej robocie", niż miałabym
    zaufać obcej osobie.
    Pozdrawiam

    Niestety nie pracodawca a bezrobotna

  • 13. Data: 2003-02-05 09:19:38
    Od: "RoBaL" <b...@i...com>

> [...]
    > miałabym zatrudnić kogoś do pracy, również szukałabym najpierw kogoś
    > znajomego, o którym wiem, że jest "dobry w swojej robocie", niż miałabym

    ja znam osoby, ktore dostaly prace po znajomosci. sa to osoby ktore nie
    nadaja sie na te stanowiska. przyklady?
    na stanowisku administratora sieci jest osoba nie potrafiaca zaprogramowac
    routera
    na stanowisku webmastera jest osoba ktora tworzy strony w wordzie
    itd
    jak tak pracodawcy beda przyjmowac ludzi po znajomosci to niedlugo nie
    bedzie juz dodatku "praca" do wborczej a portale takie jak hrk nie beda
    mialy sensu istnienia
    czy nie lepiej jest znalezc pracownika droga normalnej rekrutacji?
    co taka uzdolniona osoba bez znajomosci (znam ich troche) ma zrobic zeby
    znalezc wtedy prace?

    zatrudnianie po znajomosci ma sens jezeli osoba kierowana na stanowisko
    spelnia niemalze w 100% wymagania odnosnie tej pracy
    to niestety zdaza sie bardzo zadko

    Pozdr.
    RoBaL

  • 14. Data: 2003-02-05 22:50:41
    Od: "MariuszR" <m...@n...post.pl>

    Użytkownik "Asia Kubiak" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > takie rankingi masz na przyklad na pracuj.pl, chyba nie ma sensu powielac
    ;)

    Z ciekawości sprawdziłem na www.pracuj.pl ile może zarobić absolwent w
    swojej pierwszej pracy.
    Wyszło mi że jakieś 1800 zł, niestety umknęło mi brutto czy netto, jeśli na
    rękę to w Łodzi wydaje mi się nie bardzo realne:)
    Nie wspominając już że pytania na które należy udzielić odpowiedzi przed
    otrzymaniem wyników są bardzo ogólne nie sądzę żeby na podstawie tych
    informacji można było przeprowadzić taką kalkulacje.

    Mariusz Rzepkowski
    GG: 966498

    Każdy kogo poznasz wie coś czego Ty nie wiesz, a powinieneś. Ucz się od
    innych.