PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ubezpieczenie zdrowotne

  • 1. Data: 2003-02-04 13:39:43
    Temat: Ubezpieczenie zdrowotne
    Od: "Lukasz Dabrowski" <w...@p...gazeta.pl>

    Witam wszystkich grupowiczów.

    Znalazłem się w takiem mało komfortowej sytuacji, bo od początku stycznia
    dołączyłem do grona bezrobotnych. Może pytanie dotyczy kwestii ubezpieczenia
    zdrowotnego w sytuacji, gdy podejmę się realizacji umowy-zlecenia. Jest dla
    mnie jasne, że w przypadku uzyskiwania jakichkolwiek dochodów nie
    przysługuje mi zasiłek dla bezrobotnych, jednak chciałbym się dowiedzieć:
    1) na jakich zasadach uzyskam ubezpieczeni zdrowotne?
    2) jaki dokument będzie potwierdzeniem mojego ubezpieczenia w przypadku
    zawarcia umowy-zlecenia?

    Pozdrawiam,
    Łukasz Dąbrowski.

  • 2. Data: 2003-02-04 18:30:15
    Temat: Re: Ubezpieczenie zdrowotne
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Jest dla
    > mnie jasne, że w przypadku uzyskiwania jakichkolwiek dochodów nie
    > przysługuje mi zasiłek dla bezrobotnych, jednak chciałbym się dowiedzieć:

    z tym um-zlec to uwazaj, bo jak podpiszesz taka umowe nawet 31 marca
    to za caly marzec nie dostajesz zasilku !!!!!

    Jean

  • 3. Data: 2003-02-05 09:52:28
    Od: "Lukasz Dabrowski" <w...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jean" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > z tym um-zlec to uwazaj, bo jak podpiszesz taka umowe nawet 31 marca
    > to za caly marzec nie dostajesz zasilku !!!!!

    O tym to ja niestety wiem. Ale dzięki za ostrzeżenie.

    Pzdr,
    Woo.

  • 4. Data: 2003-02-05 11:39:06
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > 1) na jakich zasadach uzyskam ubezpieczeni zdrowotne?
    > 2) jaki dokument będzie potwierdzeniem mojego ubezpieczenia w przypadku

    Zdrowotne za Ciebie płaci zleceniodawca i on powinien Ci to udokumentować.
    Sposoby rozwiązania tej sprawy są różne. Niech myśli zleceniodawca. Pozdrawiam