PracaGrupypl.praca.dyskusje › Posba o ocene CV

  • 21. Data: 2005-11-07 20:52:39
    Temat: Re: Posba o ocene CV
    Od: "@nn" <ann@post>

    Użytkownik "Repairman" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dkhssf$q9t$1@news.onet.pl...
    > Witam wszystkich grupowiczów!
    > Bardzo proszę o konstruktywne uwagi dotyczące mojego CV.
    > Adres: http://xthost.info/iwonadiks/

    Ja się nie będę czepiać wyglądu i tej reszty, do której inni się
    przyczepili, natomiast kobieto zlituj się nade mną i pisz rozpoczĘłam,
    a nie rozpoczEłam.
    Ania
    --
    ***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
    ******************** www.madej.master.pl ********************

  • 22. Data: 2005-11-12 19:08:36
    Od: m...@o...pl

    Cześć,

    Ludzie szukający pracy, zastanówcie się ...

    Tak patrze na Wasze wypowiedzi z serii CV do oceny.

    Pomyślcie ... co sami robilibyście będąc pracodawcą przeglądającym życiorysy.

    --------------------

    Dostajecie 100 życiorysów, i KAŻDY jest inny ....

    Masakra ...

    A wiem co mówię, bo pracuje aktualnie (od 2 listopada) w dziale kadr jednego z
    większych pracodawców w Polsce :).

    --------------------

    Każdy życiorys jest inny ... W jednym dane adresowe, wykształcenie są u góry,
    w innym na dole itp.

    Czasochłonne jest wyszukiwanie tych informacji ...

    ------------------

    Dlatego bardzo spodobał nam się pomysł osób szukających pracy, które stworzyły
    nowy portal rekrutacyjny działający pod adresem www.szukampracy.com.pl

    1. BAZA zupełnie bezpłatna dla pracodawców (nic nie musimy płacić za
    pozyskiwanie danych)

    2. Osoby szukające pracy uaktualniają swoje życiorysy z poziomu własnych
    komputerów ...

    3. Dostęp do bazy 24h/ godzinę ...

    Aktualnie właśnie korzystam z tej bazy ...

    -------------

    Reasumując ...

    Zlitujcie się nad pracodawcami. Każdy z Was na swój ,,SPOSÓB NA ŻYCIORYS''.

    A nam pracodawcom wygodniej jest jak jest JEDEN WZÓR, w którym wiemy gdzie
    szybko znajdziemy ZAWSZE W TYM SAMYM MIEJSCU poszukiwane przez nas informacje.

    Tak jak jest to w tym nowym projekcie na www.szukampracy.com.pl

    Poza tym baza ta ma także CV po angielsku, które bardzo łatwo nam się
    przegląda ...

    --------------

    Pozdrawiam i życzę dużo wytrwałości w poszukiwaniu pracy.

    P.S.

    www.szukampracy.com.pl - to jedyna wg mnie w Polsce baza CV, której
    przeglądanie nic nie kosztuje pracodawców.

    Ja zamieściłem tam moją CV i po niecałym miesiącu mam pracę.

    Naprawdę fajna stronka.

    Polecam i jeszcze raz pozdrawiam wszystkich szukających pracy.

  • 23. Data: 2005-11-12 19:17:39
    Od: Paweł Goleń <p...@k...onet.pl>

    m...@o...pl wrote:
    > Ludzie szukający pracy, zastanówcie się ...
    (...)
    > Pozdrawiam i życzę dużo wytrwałości w poszukiwaniu pracy.
    (...)
    > Naprawdę fajna stronka.

    Coś mi tu spamem zalatuje.

    --
    Paweł Goleń
    mailto:p...@k...onet.pl

  • 24. Data: 2005-11-12 21:28:22
    Od: "Cindy L" <c...@W...pl>

    > Coś mi tu spamem zalatuje.

    Spam jak bume dume!!!
    "Reklamowana " strona bezużyteczna ze siedemdziesiąt zarejestrowanych CV bez
    jakichkolwiek informacji prócz imion nazwisk i telefonów.... Tak wiec facet
    sie zachwyca takim szajsem .... albo spamer albo nie kupuje w Medjamarkcie