PracaGrupypl.praca.dyskusje › swiadectwo pracy

  • 1. Data: 2006-11-12 17:01:43
    Temat: swiadectwo pracy
    Od: <a...@o...pl>

    Witam,

    Sprawa wyglada mniej wiecej tak. Firma w ktorej pracuje ma dwie filie. Mam
    umowe o prace z adresem i stanowiskiem w jednej fili, jednak jakis czas temu
    zostalem przeniesiony do drugiej w innym miescie. Wykonuje inna prace na
    innym stanowisku, niz mam w umowie. Pytanie takie. Co, po zlozeniu
    wypowiedzenie, pracodawca wpisze mi w swiadectwie pracy? Czy moze wpisac
    rzeczywiscie, to co robilem po przeniesieniu (praca w drugiej fili,
    stanowisko po przenisieniu), czy swiadectwo pracy MUSI pokrywac sie z danymi
    w umowie o prace?

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    Pozdrawiam,
    A.b