PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pomysł na zarabianie

  • 1. Data: 2003-02-12 08:54:32
    Temat: Pomysł na zarabianie
    Od: "obywatel" <o...@N...gazeta.pl>

    Chciałbym zaprosić Państwa do podzielenia się własnymi pomysłami na
    samodzielne zarabianie. Oczywiście idealnie by było, gdyby te pomysły nie
    były obarczone zbyt wysokim ryzykiem jak również koniecznością dużego wkładu
    finansowego. Dobrze by było również, gdyby następne wątki zawierały same
    konkrety, a nie tylko ogólnikowe hasła. Wierzę, że wszyscy Grupowicze są
    osobami kreatywnymi, dzięki czemu ten wątek będzie miał szansę pomóc wielu
    osobom. Ponieważ sam rozpocząłem, pozwolę sobie przedstawić moją propozycję
    jako pierwszą.
    ----------------------
    Pomysł:
    sprzedaż ebook'ów (elektronicznych książek) na płytach cd-rom.
    Koszt inwestycji:
    od 0 w górę (ja proponuję: 49,0 zł).

    Sprzedaż przez internet zwiększa się z każdym miesiącem. Przez internet można
    sprzedawać praktycznie wszystko, ale najlepiej sprzedają się książki
    (tradycyjne) oraz różne treści (film, muzyka, programy) utrwalone na płytach
    cd-rom. Proponuję połączyć te dwa "towary" - i sprzedawać płyty cd-rom z
    ebook'ami.
    Skąd wziąć ebook'i do sprzedaży? Można napisać samemu :-) - lub zakupić
    ebook'i z prawem dalszej odsprzedaży. Takie ebook'i można zakupić np. na
    mojej stronie http://www.obywatel.com/eksiazki.html
    Ebook'i tam umieszczone są oferowane z prawem dalszej odsprzedaży, co
    oznacza, że można dokonać dowolną ilość kopii - i ją sprzedać. Dzięki temu
    nie przyczepi się np. ZAIKS, itp.

    Jak to zrobić?
    1. Kupujesz na stronie http://www.obywatel.com/eksiazki.html cd-rom z
    ebook'ami wraz z prawem do dalszej odsprzedaży.
    2. Kopiujesz moją ofertę (lub piszesz swoją - lepszą) i umieszczasz ją na
    swojej stronie www.
    3.Kopiujesz otrzymaną płytę cd-rom w zależności od bieżących potrzeb (jeżeli
    nie masz nagrywarki płyt cd - możesz to zrobić np. w kafejce internetowej,
    ewentualnie już za 1,0 zł (przynajmniej w Krakowie) taką płytkę wypali Ci
    obsługa kafejki.
    4. Przyjmujesz zamówienia, wysyłasz płytę, odbierasz pieniądze.
    5. Chyba proste i piątego punktu nie trzeba?

    Jeżeli nie masz swojej strony www możesz spróbować sprzedawać płytę poprzez
    ogłoszenia na internetowych tablicach ogłoszeniowych lub w prasie.

    Ile zarobisz?
    Nie wiem. Tzn. wiem bardzo dokładnie: tyle, ile sprzedasz. Mankamentem jest
    to, że niestety sam musisz pozyskać swoich klientów (ani ja, ani nikt inny Ci
    ich nie przyprowadzi :-). Ale tak jest w każdym biznesie: klientów musisz
    pozyskać sam. Tutaj jest to akurat prostsze niż gdzie indziej: oferujesz
    dobry towar w dobrej cenie (ja na stronie
    http://www.obywatel.com/eksiazki.html sprzedaję po 49,0 zł, ale Ty możesz
    sprzedawać każdy ebook oddzielnie, albo całą płytkę taniej - lub znacznie
    drożej - ode mnie).

    Czy możesz stracić?
    Nie. Nawet jeżeli nic nie sprzedasz, to w końcu będziesz miał płytkę z
    ciekawymi e-książkami - z których m.in. dowiesz się - CO ROBIĆ aBY w końcu
    SPRZEDAĆ!
    --------------------------------
    To była moja propozycja. Posłużyłem się swoją stroną, ponieważ chcę
    przedstawić realnie taką możliwość zarabiania (gdybym napisał ogólnie:
    sprzedawaj e-książki - to absolutnie nic by z tego dla nikogo nie wynikało, a
    dzięki temu pomysł i praktyczne rozwiązania podałem na tacy.
    Oczywiście - nie musisz nic kupować na stronie
    http://www.obywatel.com/eksiazki.html - ani na żadnej innej, to tylko pomysł,
    co można robić.

    Zapraszam Państwa do podzielenia się swoimi pomysłami na zarabianie wraz z
    drobiazgowym (tak jak u mnie) przedstawieniem wszystkich szczegółów.

    Pozdrawiam
    Piotr Słotwiński
    http://www.obywatel.com

    p.s. Bardzo proszę - aby nie tracić energii na krytykowanie mojego pomysłu -
    który działa i przynosi dochód. Proszę raczej poświecić czas na
    przedstawienie własnych (szczegółówych) pomysłów na zarabianie.

  • 2. Data: 2003-02-12 10:10:50
    Temat: Odp: Pomysł na zarabianie
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik obywatel <o...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b2d248$99v$...@i...gazeta.pl...
    > Chciałbym zaprosić Państwa do podzielenia się własnymi pomysłami na
    > samodzielne zarabianie.
    [...]
    > Zapraszam Państwa do podzielenia się swoimi pomysłami na zarabianie wraz z
    > drobiazgowym (tak jak u mnie) przedstawieniem wszystkich szczegółów.

    Haha !!!
    Tak zawoalowanego spamu chyba jeszcze nie widziałem :-)))

    Rafał

  • 3. Data: 2003-02-12 10:56:30
    Temat: Re: Pomysł na zarabianie
    Od: k...@p...onet.pl

    TY PROPONUJESZ JAK SAM PISZESZ 49 złotych a na stronce jest jak wół napisane że
    99 zł. Czyli co? chcesz kogoś oszukac na wstępie? poza tym nie wóże przyszłości
    tego interesu bo te gratisowe e booki są beznadziejne. Acha i czemu szukasz
    ludzi do tego biznesu - sam sobie rynek zmniejszasz i sprowadzasz konkurencje -
    jesli ktos zajmie sie tym co Ty po nizszej cenie to zasadniczo od niego beda
    ludzie kupowac ten sam towar po nizszej cenie a Ty starcisz... chyba ze zalezy
    Ci na tych 49zł opppss 99 złotych i na tym wlasnie chcesz zarobic - bo handelek
    takimi ebookami marnie idzie! poza tym ja zanm stronke, na ktorej sa ebooki
    sapkowskiego i innych gratis, wiec po co placic Tobie albo 49 albo 99 zl? Poza
    tym teoretycznie nie masz racji co do prawa rozpowszechniania - to nie dziala w
    ten sposob. Czy jesli mam wypozyczalnie video i kupuje kasete z [prawem do
    wypozyczania to nie moge jej kopiowac w 10 kopiach i wypozyczac. Tak samo
    programy - musisz wykupic licencje, ktora kosztuje baaaardzo duzo (chyba ze
    jest to program freewerowy - który notabene tez nie jest na sprzedaz
    ewentualnie demo). A przepisanie ksiazki samemu tez nie daje Ci prawa do
    rozporzadzania tym tekstem. To jest nadal własnosc wydawnictwa i sprzedajac je
    lamiesz prawo. to tak jakbym przegral sobie plyte audio i sprzedawał - przeciez
    to mój czysty cd rom sobie wypaliłem... widzisz wiec ze to nie jest tak jak
    piszesz. poza tym ceny masz absurdalne! widac chcesz sie za bardzo oblowic -
    49 lub 99 ( bo w koncu nie iwem ile tak naprawde bierzesz) to naprawde zysk
    spory - plyta cd rom 1 zł. koszty pradu, zuzucia nagrywarki i wysyłki to w
    zawyzonej cienie 8 zlotych czyli jakbu bnie patrzec 40 lub 90 zł masz do wasnej
    kieszeni podatku z tego nie płacisz bo to nie jest do końca legalne... sorry za
    skrytykowanie

  • 4. Data: 2003-02-12 11:13:57
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...onet.pl...

> [...]
    beda
    > ludzie kupowac ten sam towar po nizszej cenie a Ty starcisz...

    Przecież celem tego postu nie było prezentowanie żadnego pomysłu na biznes,
    tylko zachęcenie do odwiedzenia strony i kupna towarów.
    To jest tak samo jak posty typu - "czy można na tym zarobić?" - i tutaj
    adres strony z płatnymi mailami.

    Rafał

  • 5. Data: 2003-02-12 12:08:58
    Od: "Tobi" <l...@p...fm>

    > TY PROPONUJESZ JAK SAM PISZESZ 49 złotych a na stronce jest jak wół
    napisane że
    > 99 zł. Czyli co? chcesz kogoś oszukac na wstępie?

    99,00? ciekawe, u mnie jest napisane jednak ze 49,00 zlotych

    poza tym ja zanm stronke, na ktorej sa ebooki
    > sapkowskiego i innych gratis, wiec po co placic Tobie albo 49 albo 99 zl?

    slicznie! ja znam stronki gdzie sa darmowe wersje programow i nowosci
    kinowych!

> [...]
    sprzedajac je
    > lamiesz prawo. to tak jakbym przegral sobie plyte audio i sprzedawał -

    co to za porownanie? jak widac nie skumales nic a nic z oferty i propozycji
    autora postu, jednak jak widac szkoda czasu na tlumaczenie ci tego

    widzisz wiec ze to nie jest tak jak
    > piszesz. poza tym ceny masz absurdalne!

    49,00 za kilka E-bookow? Absurdalna? Jesli ktos sie interesuje tematem, to
    za podobne ksiazki w ksiegarni zaplacilby kilka razy wiecej.

    widac chcesz sie za bardzo oblowic -

    no tak, fakt ze lepiej by bylo gdyby wszystko bylo za darmo - wiesz,
    instytucje charytatywne itd...

> [...]
    wasnej
    > kieszeni podatku z tego nie płacisz bo to nie jest do końca legalne...

    skad wiesz jak sie autor rozlicza i czy sie rozlicza z tego co sprzeda?
    pochopne wnioski...

    Na koniec moja opinia - autor napisal cos o swoim pomysle, przy okazji
    rozreklamowal swoj biznes i www. co w tym zlego? na co dzien jest tyle spamu
    na grupach i to naprawde bezczelnego, ze ten post jest wg mnie calkiem TG.
    Czlowiek cos sam probuje robic, sprzedawac, zarabiac i chwala mu za to!
    Jednak czesc tej grupy jak widac uparcie chcialaby znalezc sie jedynie w
    swoim towarzystwie wzajemnej adoracji, zakompleksionych ludzi bezskutecznie
    i biernie szukajacych pracy...

    szkoda

    Tobi

  • 6. Data: 2003-02-12 13:17:36
    Od: "Obserwator z ramienia" <o...@h...com>

    "obywatel" <o...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > który działa i przynosi dochód. Proszę raczej poświecić czas na
    > przedstawienie własnych (szczegółówych) pomysłów na zarabianie.

    Mnie sie najbardziej podoba pomysl tego logo na okladce ksiazki "Marketing w
    internecie".
    Mozna na nim niezle zarobic.... do tylu :)))

    Walker

  • 7. Data: 2003-02-12 15:49:45
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Rafal" <?@?.?> napisał w wiadomości

> [...]
    > [...]
    >
    > Haha !!!
    > Tak zawoalowanego spamu chyba jeszcze nie widziałem :-)))

    A jak definiujesz slowo "spam"? :) (mam na mysli spam na grupie
    dyskusyjnej).

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    ICQ: 20466914
    Gadu-Gadu: 311984
    WpKontakt: wojsal1

  • 8. Data: 2003-02-12 17:01:33
    Od: "Obywatel :-)" <o...@N...gazeta.pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):

    > TY PROPONUJESZ JAK SAM PISZESZ 49 złotych a na stronce jest jak wół
    napisane że

    > 99 zł. Czyli co? chcesz kogoś oszukac na wstępie?

    Oczywiście że 49,0 zł. Coś insynuujesz?

    poza tym nie wóże przyszłości tego interesu bo te gratisowe e booki są
    beznadziejne.

    Czytałeś te e-book'i? Z treści twojej dalszej wypowiedzi wynika jasno - że
    NIE (bo wtedy wiedziałbyś np. o licencji). To po co ... się odzywasz?

> [...]
    zasadniczo od niego beda
    > ludzie kupowac ten sam towar po nizszej cenie a Ty starcisz...

    A to już mój problem, nie?

    zanm stronke, na ktorej sa ebooki sapkowskiego i innych gratis,

    to zgłoś ją do prokuratury. Nie wolno okradać autorów.

[...]

    Te ebook'i są z licencją. Dlaczego zabierasz głos, jeżeli nie wiesz o czym
    piszesz?

    poza tym ceny masz absurdalne!

    No, bo z licencją ;-)

    widac chcesz sie za bardzo oblowic -
    > 49 lub 99 ( bo w koncu nie iwem ile tak naprawde bierzesz)

    49,0 zł (słownie: czterdzieści dziewięć złotych)

    49,0 zł to naprawde zysk spory -

    Może dla ucznia liceum - tak. Dla mnie to raczej baaardzo niska cena...

    podatku z tego nie płacisz bo to nie jest do końca legalne...

    Uważaj - w realu za takie pomówienia ktoś mógłby podać Cię do sądu, albo
    przynajmniej zdrowo obić...
    Na marginesie: ile masz lat?

    Pozdrawiam
    Piotr Słotwiński
    http;//www.obywatel.com

    p.s. chciałem zachęcić Państwa do przedstawienia swoich pomysłów na
    zarabianie. Już zostałem obrzucony błotem. Czy Wy macie jakieś pomysły, czy
    tylko potraficie krytykować? Jeżeli to drugie, to zakończmy ten wątek... -
    jeżeli jednak nie - to zapraszam do dyskusji.

  • 9. Data: 2003-02-12 17:29:46
    Od: k...@w...pl

    Mój pomysł jest taki:
    Chodzi tu o firmy płacące za czytanie maili i za bycie online. Opisy tych firm
    są na mojej stronie www.kulketasz.republika.pl Jeżeli ktoś nie wierzy że firmy
    te naprawde płacą na stronie umieściłem wypłaty jakie dostałem narazie na
    internetowe darmowe konto e-gold.
    Można na tym nieźle zarobić tylko trzeba rozkręcić interes. Chodzi tu o to, że
    jeżeli ktoś sie zapisze z twojego linku to będziesz dostawał np. 30% tego co on
    zarobił (oczywiście on na tym nic nie traci) i następnie jeżeli ktoś zapisze
    się z linku tej następnej osoby to ty znowu będziesz dostawał np. 20% zarobków
    od osoby na drugiem poziomie. Tych poziomów poleconych może być wiele zależnie
    od firmy. W ten sposób można rozbudować ogromną siatkę poleconych i od każdego
    zarabiać jakieś procenty. Przykładowo możesz mieć na 1 poziomie 10 osób i od
    każdej z nich dostajesz 30% na drugim poziomie powiedzmy 15 osób i od każdej
    niech będzie 20% to znacznie zwiększa twoje zarobki.
    Wszystko jest za darmo, nie masz nic do stracenia. Jeżeli ktoś chce spróbować
    to zapraszam na strone www.kulketasz.republika.pl

  • 10. Data: 2003-02-12 17:53:58
    Od: "Smart Group" <s...@w...pl>

    hmmmm???? u mnie na tej stronie jest cena 99 PLn.... ????
    a poza tym pomysly sa fajne
    pozdrawiam

    http://www.gazeta.pl/usenet/