PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pomyłka w wysyłanych dokumentach....

  • 1. Data: 2007-02-19 12:13:46
    Temat: Pomyłka w wysyłanych dokumentach....
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Witam, omyłkowo zalaczylem do wysylanej e-mailem aplikacji do pracy
    niewlasciwa wersje listu motywacyjnego. Rozni sie sporo od wlasciwego
    kompozycja i szczególami odnośnie stanowiska. Macie moze jakies dobre
    rady jak z tego wybrnac? Wyslalem ponownie maila z adnotacja o pomylce i
    prosba o usuniecie tego niewlasciwego, ale chyba juz "po ptakach"... Jak
    z tego mozna wyjsc "z twarza"?
    --
    Lee Morgan - The Sidewinder,
    i nóżka chodzi,

  • 2. Data: 2007-02-19 15:20:45
    Temat: Re: Pomyłka w wysyłanych dokumentach....
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    > Jak z tego mozna wyjsc "z twarza"?

    zadzwonić i przeprosic a jednoczesnie dowiedziec się o postępach w rekrutacji?

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 3. Data: 2007-02-19 16:40:35
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Jak z tego mozna wyjsc "z twarza"?

    Widziałeś film "Miś"?
    Weź dziecko (nie musi być twoje) i czekaj rankiem przed brama firmy. :)

    --
    CZYŚCIWO tekstylne odnawialne= brak odpadów!
    www.mewa-service.pl

  • 4. Data: 2007-02-20 11:25:53
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

> [...]

    > niewlasciwa wersje listu motywacyjnego. Rozni sie sporo od wlasciwego
    > kompozycja i szczególami odnośnie stanowiska. Macie moze jakies dobre

    Nie da się z tego dobrze wybrnąć. Można wyjść z tego z twarzą, zadzwonić,
    przeprosić itp, itd, ale pierwszego wrażenia, które mówi, że masz "bałagan w
    papierach" i zwyczajnie nie przykładasz się do tego, co robisz, nie da się już
    zatrzeć. Jeśli to było stanowisko wymagające dobrej organizacji, to... no cóż,
    sam pomyśl, czy byś siebie zatrudnił. Rada na przyszłość: po prostu trochę
    bardziej się skoncentruj.

    e.

  • 5. Data: 2007-02-21 14:50:24
    Od: "DjK" <b...@b...bleble.ble>

[...]

    No cóż, najwyżej Cię mogą nie zatrudnić i tyle.
    Możesz wyprostować i czekać na efekt.
    Poszło i się nie odstanie ale co to jeden pracodawca jest?
    Nie jeden i nie ostatni ;)

    DjK