PracaGrupypl.praca.dyskusjePomocy! Zostałem bezrobotnym! › Pomocy! Zostałem bezrobotnym!
    From: Maciek Sobczyk - bidny bezrobotny <m...@d...doPLer>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Pomocy! Zostałem bezrobotnym!
    Date: Thu, 23 Nov 2006 09:27:53 +0100

    Zostałem bezrobotnym.

    By móc wykonywać pracę szkoleniowca w pełnym wymiarze tygodnia -
    rzuciłem etat.

    By założyć działałność, czekam do kwietnia 2007, bo do tego czasu bloują
    mnie umowy (o dzieło, nie o pracę). A na cokolwiek innego, choćby na
    transport Macieja Sobczyka trenera przez Macieja Sobczyka transportowca
    nie mam czasu ni chęci.

    By móc pójść do lekarza, muszę być ubezpieczony.

    By się ubezpieczyć dobrowolnie, muszę podpisać umowę z NFZ, co miesiąc
    wybulać 230 pln (albo więcej, jak mówi sympatyczny głos w słuchawce,
    należący do pani z ZUS) i co miesiąc odnawiać ubezpieczenie.

    Więc... jadę do PUP. Jeden formularz, jedno miejsce, w którym wszystko
    załatwię, zero opłat. O resztę zatroszczy się bidne państwo.

    A więc, w kwiecie wieku i mocy przerobowo-kopulacyjnych, zostałem - ja
    pierdolę - bezrobotnym. Jak miło. Ciekawe, co powiedzą w PUP, gdy ich
    poinformuję, że rezygnuję z zasiłku, gdyż jako bezrobotny o miesięcznym
    uposażeniu rzędu kilkudziesięciu średnich krajowych, sram na zasiłek?

    pozdrawiam
    Bidny bezrobotny MS