PracaGrupypl.praca.dyskusje › Manager za 1000 PLN

  • 1. Data: 2002-08-06 14:58:56
    Temat: Manager za 1000 PLN
    Od: "Justyna" <b...@c...com.pl>

    Jak myslicie, czy za taka kwote netto moze pracowac marketing manager??

    Pozdrawiam,
    Justyna

  • 2. Data: 2002-08-06 15:14:27
    Temat: Re: Manager za 1000 PLN
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Justyna" <b...@c...com.pl> napisał w wiadomości:
    > Jak myslicie, czy za taka kwote netto moze pracowac marketing manager??

    A dlaczego nie ?!

    Serwiz

  • 3. Data: 2002-08-06 15:14:29
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    > Jak myslicie, czy za taka kwote netto moze pracowac marketing manager??

    Oczywiście, że może. Pytanie tylko, czy chce? ;)
    No i zależy jakie ma doświadczenie i umiejętności i gdzie ta praca. Jeśli to
    pierwsza praca owego marketing managera, to jak np. na warunki łódzkie, to
    taka pensja to normalka...

    Tytus

    "Ciężka praca kiedyś zaprocentuje. Lenistwo daje efekt natychmiastowy."

  • 4. Data: 2002-08-06 15:29:09
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Jak myslicie, czy za taka kwote netto moze pracowac marketing manager??

    Ja mysle ze moze.
    W sumie nawet jest to zgodne z obowizujacymi przepisami ;-)

    pozdrawiam

    romekk

  • 5. Data: 2002-08-06 15:30:36
  • 6. Data: 2002-08-06 15:38:46
    Od: "Justyna" <b...@c...com.pl>

    Kurcze, a ja myslalam, ze to grosze.. za takie stanowsiko z roczna praktyka
    w warszawskim wydawnictwie..
    Stad pytanie : czy moze?.. a wlasciwie, czy jest realna do przyjecia taka
    oferta..
    Okazuje sie, ze tak.. i kolejne pytanie czy mozna sie zgodzic na takie
    warunki w tych naszych "super" czasach wysokiego bezrobocia..

    Hmm... daje do myslenia..
    Pozdrawiam,
    Justyna

  • 7. Data: 2002-08-06 16:13:08
    Od: "polak mały" <p...@p...onet.pl>

    Justyna <b...@c...com.pl> w artykule
    news:aioo79$onb$1@news.tpi.pl pisze...
    > ...marketing manager??

    Weź się za porządną i pożyteczną robotę np.: sprzątanie itp ;P

  • 8. Data: 2002-08-06 18:19:18
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    b...@c...com.pl (Justyna) wrote in <aioo79$onb$1@news.tpi.pl>:

    >Jak myslicie, czy za taka kwote netto moze pracowac marketing manager??

    Tygodniowo ? Tak.

    W.

  • 9. Data: 2002-08-07 07:33:17
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    > Tygodniowo ? Tak.

    Zgadzam sie z przedmowca... 1000 zl miesiecznie to chyba jednak za malo
    jak na takie stanowisko - no chyba ze jest ono tylko z nazwy :)

    Pozdrawiam,
    Cass

  • 10. Data: 2002-08-08 17:40:27
    Od: "Pawel Chalczynski" <c...@p...onet.pl>

    > Zgadzam sie z przedmowca... 1000 zl miesiecznie to chyba jednak za malo
    > jak na takie stanowisko - no chyba ze jest ono tylko z nazwy :)

    A ja sie nie zgadzam, tu trzeba zadac pytania pomocnicze, ale jezeli jest to
    absolwent i bez doswiadczenia to raczej niech sie cieszy i bierze zeby tylko
    zdobyc doswiadczenie, niestety tak jest dziasiaj z praca (za duza podaz to
    wartosc maleje) i nie ma tu nic do rzeczy co to za stanowisko, w sektorze IT
    (Slask, ogolny informatyk - opieka nad nie wielka siecia, pomoc uzytkownika)
    oferowali mi za pelny etat 600zl na reke (a mialem juz polroczne
    doswiadczenie) no i coz chetnych bylo 80 osob a pracy i tak nie dostalem
    (widac ktos mial wieksze umiejetnosc/doswiadczenie i sie zgodzil na tyle)...

    --
    Pawel Chalczynski - c...@p...onet.pl