PracaGrupypl.praca.dyskusje › starszy specjalista w Erze?

  • 1. Data: 2006-08-16 12:14:36
    Temat: starszy specjalista w Erze?
    Od: "Kamila Rudnik (JNET)" <K...@j...net>

    Ile - w sensie przedzialu, widelek - moze wynosic wynagrodzenie na
    stanowisku starszego specjalisty?

    --
    Kami

  • 2. Data: 2006-08-16 12:35:19
    Temat: Re: starszy specjalista w Erze?
    Od: herakles <h...@b...pl>

    Kamila Rudnik (JNET) wrote:

    > Ile - w sensie przedzialu, widelek - moze wynosic wynagrodzenie na
    > stanowisku starszego specjalisty?

    Czego specjalisty, biologa?

  • 3. Data: 2006-08-16 12:54:02
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu herakles porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czego specjalisty, biologa?
    Wrozenia z fusow:)
    --
    badzio

  • 4. Data: 2006-08-16 12:59:03
    Od: "Kamila Rudnik (JNET)" <K...@j...net>

  • 5. Data: 2006-08-16 13:11:27
    Od: "Kamila Rudnik (JNET)" <K...@j...net>

  • 6. Data: 2006-08-16 14:34:51
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > O, a w Erze (PTC) specjalisci-biolodzy pracuja? :-D

    starszy specjalista d.s. sprzedaży
    starszy specjalista d.s. klientów startegidznych
    starszy specjalista d.s. UMTS
    starszy specjalista d.s. GPRS
    starszy specjalista d.s. projektowania sieci telekomunikacyjnych
    starszy specjalista d.s. utrzymania central
    starszy specjalista d.s. lokalizacji (stacji bazowych)
    starszy specjalista d.s. serwisu
    starszy specjalista d.s. sieci radiowych
    starszy specjalista d.s. oprogramowania ( i tu: aplikacyjnego,
    internetowego, embedded, systemowego i czort wie jeszcze jakiego)
    starszy specjalista d.s. jakości
    starszy specjalista d.s. serwisu
    starszy specjalista d.s. technicznych
    starszy specjalista d.s. teletransmisji
    starszy specjalista d.s. energetycznych
    starszy specjalista d.s. zasilania

    Pewnie by się jeszcze kilkudziesięciu mogło znaleźć, może nawet biolog
    --
    Jackare

  • 7. Data: 2006-08-16 14:43:44
    Od: Bartek <b...@W...plTOtakze>

    Jackare napisał(a):
    > Pewnie by się jeszcze kilkudziesięciu mogło znaleźć, może nawet biolog

    I Pani z mopem rowniez ;-)

  • 8. Data: 2006-08-16 16:24:46
    Od: "zasiu" <z...@w...gower.peel>

> [...]
    > zarabia od a do b, radca od c do d, specjalista od e do f. Wydawalo mi
    > sie, ze to dosc rozpowszechnione - taki przedzial zarobkow w zaleznosci

    Urząd jakiś?:-)

    zasiu

  • 9. Data: 2006-08-16 16:27:14
    Od: jerry <...@i...pl>

    > Ile - w sensie przedzialu, widelek - moze wynosic wynagrodzenie na
    > stanowisku starszego specjalisty?

    rok temu było pińcet na rękę.

  • 10. Data: 2006-08-16 17:19:51
    Od: "avocado" <a...@v...pl>

    > O, a w Erze (PTC) specjalisci-biolodzy pracuja? :-D

    no ja skończyłem studia biologiczne i pracuje w erze w charakterze specjalisty
    d/s sprzedaży - więc jak widać i biolodzy mogą :-P