PracaGrupypl.praca.dyskusje › Polscy HRowcy i specjalisci od rekrutacji:)

  • 31. Data: 2007-11-26 22:40:38
    Temat: Re: Polscy HRowcy i specjalisci od rekrutacji:)
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    O czasie 2007-11-20 10:42, taki ktos jak Any User napisac raczyl:
    > Wiesz, ja długo nie rozumiałem, po co wałkują na studiach i w książkach
    > routing z użyciem klas A, B itd., skoro w praktyce tego się w ogóle nie
    > używa. Otóż nikt z wykładowców mi nie był w stanie tego wyjaśnić (!),
    > dopóki sam nie doszedłem, że to po prostu zaszłość historyczna.

    ROTFL :-D
    Owszem, sprzedawcy pietruszki, sprzętu komputerowego czy - powiedzmy -
    księgowym, taka wiedza raczej nie jest potrzebna.
    Natomiast dla każdego przeciętnego programisty czy choćby dla kiepskiego
    administratora - taka wiedza jest niezbędna.

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 32. Data: 2007-11-26 23:24:39
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > Natomiast dla każdego przeciętnego programisty czy choćby dla kiepskiego
    > administratora - taka wiedza jest niezbędna.

    Ale ja nie twierdzę, że nie jest - twierdzę natomiast, że wtłacza się
    studentom kawałek wiedzy kompletnie bez wyjaśnienia, do czego dokładnie
    ten kawałek jest potrzebny i gdzie on pasuje - a to jest bez sensu.
    Studia to wprawdzie nie podstawówka, czy liceum, ale nie oznacza to, że
    student ma dochodzić wszystkiego sam, wymyślając na nowo koło.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com