PracaGrupypl.praca.dyskusje › Polscy HRowcy i specjalisci od rekrutacji:)

  • 1. Data: 2007-11-17 12:55:18
    Temat: Polscy HRowcy i specjalisci od rekrutacji:)
    Od: M <m...@o...pl>

    Mam niemile doswiadczenie w rozmowach z polskimi HRowcami i
    specjalistami od rekrutacji:) Dotychczasowe pozycje i pracę zawdzieczam
    rozmowom z ludzmi z zagranicy (menedzerami sredniego i wyzszego szczebla
    w firmach dzialajacych w Polsce). W 2 przypadkach byla to mila rozmowa
    konczaca sie oferta pracy. Jade do firmy zagranicznej na rozmowe o
    prace, przepytuja mnie 2!!! osoby (Polacy), wypytuja o głupoty -jak
    sobie poradzilem z problemem, jakie usprawnienia poczynilem w swojej
    pracy itp. i cisza:) Nie ma to jak rozmowa z ludzmi z zagranicy. Polscy
    specjalisci sa strasznie psychologicznie nastawieni na rekrutacje, nie
    potrafia nawet rozladowac goraczkowej atmosfery interview....Szok. Nigdy
    wiecej rozmowy rekrutacyjnej z Polakami.

  • 2. Data: 2007-11-17 13:12:22
    Temat: Re: Polscy HRowcy i specjalisci od rekrutacji:)
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > potrafia nawet rozladowac goraczkowej atmosfery interview....Szok. Nigdy
    > wiecej rozmowy rekrutacyjnej z Polakami.

    A dzieje się tak z prostego powodu, że polskie firmy mają większą presję
    na pozyskanie najlepszych możliwych specjalistów - dlaczego konkretnie
    tak się dzieje, możesz poczytać na moim blogu (link w stopce).

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 3. Data: 2007-11-17 18:29:40
    Od: Piotr <p...@R...com>

    Any User wrote:
    > A dzieje się tak z prostego powodu, że polskie firmy mają większą presję
    > na pozyskanie najlepszych możliwych specjalistów - dlaczego konkretnie
    > tak się dzieje, możesz poczytać na moim blogu (link w stopce).

    Może i tak, ja jednak nie moge oprzeć się wrażeniu, że ich metody to
    błądzenie we mgle. Rozmowy są sztuczne, bo obie strony szukały 'w necie'
    o co mają pytać i jak odpowiadać. Zatem wydaje mi się że jednak zwykła
    rozmowa prowadzona przez managera konkretnego działu może być
    skuteczniejsza w wyborze kandydata.

    P.

  • 4. Data: 2007-11-17 22:25:44
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    Specjalistow od pierdzenia w stolki ?

  • 5. Data: 2007-11-17 23:15:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fhnqdo$93k$1@nemesis.news.tpi.pl MT <s...@d...pl>
    pisze:

    > Niestety ale wyniki takiej rekrutacji to cwaniaczki z wysokim IQ i zero
    > wiedzy.
    Wysokim IQ?
    Kto z wysokim IQ idzie na rozmowę kwalifikacyjną z HR?

    BTW - wiedzę można poszerzyć, uzupełnić, ale IQ zostanie jakie jest.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2007-11-17 23:25:42
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@s...net>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > BTW - wiedzę można poszerzyć, uzupełnić, ale IQ zostanie jakie jest.
    ^^^^^
    no własnie.

    B.

  • 7. Data: 2007-11-18 00:06:18
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Wysokim IQ?
    > Kto z wysokim IQ idzie na rozmowę kwalifikacyjną z HR?

    Np. większość kandydatów na dyrektorów i członków zarządu.

  • 8. Data: 2007-11-18 01:00:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fhnvlq$5qn$2@opal.icpnet.pl Any User <u...@a...pl>
    pisze:

    > Np. większość kandydatów na dyrektorów i członków zarządu.
    Czy ja piszę niewyraźnie?
    Napisałem - z wysokim IQ. Tacy się zwykle szanują.

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2007-11-18 01:29:58
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Czy ja piszę niewyraźnie?
    > Napisałem - z wysokim IQ. Tacy się zwykle szanują.

    Masz jakąś spaczoną wizję świata.

  • 10. Data: 2007-11-18 07:44:18
    Od: "Bartek" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > Masz jakąś spaczoną wizję świata.

    Dzięki - naprawdę uśmiałem się czytając ten tekst.

    B.Z.