PracaGrupypl.praca.dyskusje › Polecenie służbowe mailem

  • 11. Data: 2005-07-11 19:15:31
    Temat: Re: Polecenie służbowe mailem
    Od: m...@g...pl

    > Jeśli brak podpisu elektronicznego to IMO dobry pomysł.
    > Resztę napisałem.

    Brak podpisu elektronicznego. Tak zrobię przy najbliższej okazji - wydrukuję i
    pójdę po podpis. I opowiem, co było dalej.

    Dziekuję za rady i informacje.

    Maja

  • 12. Data: 2005-07-11 19:28:34
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:33a6.00000f69.42d2c552@newsgate.onet.pl
    m...@g...pl <m...@g...pl> pisze:

    > Brak podpisu elektronicznego. Tak zrobię przy najbliższej okazji -
    > wydrukuję i pójdę po podpis. I opowiem, co było dalej.
    > Dziekuję za rady i informacje.
    Powodzenia i nie daj się zrobić w konia.

    Jotte

  • 13. Data: 2005-07-11 19:45:18
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > A jak da USTNIE jasną odpowiedź a potem się wyprze?

    Ustnie to moze najwyzej wode wypic ... mowisz jasno, ze z powodu
    poprzednich problemow z rozliczeniem nadgodzin przechodzisz na tryb
    pisemny ... ;) a jesli nie podpisze to idziesz do domu. Oczywiscie to
    juz konflikt wprost i w sumie niemal zawsze konczy sie to zmianą
    pracy ... chociaz czasami pracodawca <> szef, a pracodawcy zalezy
    bardziej na dochodowych pracownikach niz na ich szefie, ktory tylko
    stwarza konflikty. Ale to juz takie gdybania ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 14. Data: 2005-07-11 19:50:21
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:33a6.00000f5c.42d2c082@newsgate.onet.pl
    m...@g...pl <m...@g...pl> pisze:

    Szkoda, że cię wcześniej nie sprawdziłem.

    Tu: news:33a6.00000f5c.42d2c082@newsgate.onet.pl
    newsgate.test.onet.pl 1121108099 7380 213.180.130.18 (11 Jul 2005 18:54:59
    GMT)
    piszesz w rodzaju żeńskim:
    > Nadgodzin jeszcze nie miałam

    A tutaj: news:33a6.00000e88.42d270d3@newsgate.onet.pl
    newsgate.test.onet.pl 1121087700 15750 213.180.130.18 (11 Jul 2005 13:15:00
    GMT)
    w rodzaju męskim:
    >No tak... o tym nie pomyślałem

    Jesteś oszustem.oszustką, czy po prostu kopnięty/a?

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2005-07-11 19:53:59
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > A jak da USTNIE jasną odpowiedź a potem się wyprze?

    Zaklady pracy jak i szefowie to sa rozni .. u mnie jest tak, ze jesli
    szef poprosi o prace w sobote/niedziele to mowi jasno co z tego
    pracownik bedzie mial - zazwyczaj jest to dzien wolny, chociaz czasami
    zdarzala sie po prostu wyzsza premia. Czasami to bylo ewidencjonowane,
    czasami nie, ale generalnie pracownik nie wychodzil na tym "do tyłu".

    Ja sie tam nie wyklocam o nadgodziny, bo praca jest tego typu, ze po
    prostu najczesciej nie da sie ich miec. Jesli ktos ma nadgodziny, to
    oznacza to albo pomylke szefostwa w planowaniu, albo problem z
    wydajnoscią pracownika. Wowczas pracownik albo musi to nadrobic, albo
    szefostwo placi ekstra.

    Nie ma zadnych klotni o czas zwiazany z nadgodzinami, bo wiadomo, ze to
    sie oplaci, nawet jesli bedzie trzeba zrezygnowac z swoich planow.

    Dlatego jestem zdania, ze jesli dochodzi do konfliktu o nadgodziny, to
    jest co conajmniej sygnał niezdrowych relacji i w praktyce niemal zawsze
    bedzie sie konczyl "ustaniem stosunku pracy". Bez wzgledu na to komu sąd
    przyzna racje to problem inicjatora tego wątku o tym swiadczy i pewnie
    po jakims czasie cos takiego się stanie ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 16. Data: 2005-07-11 19:55:16
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:MPG.1d3ceab7f317304498a1ef@news.tpi.pl KrzysiekPP
    <k...@n...op.pl> pisze:

> [...]
    > bardziej na dochodowych pracownikach niz na ich szefie, ktory tylko
    > stwarza konflikty. Ale to juz takie gdybania ...
    Zostawmy to... popatrz tu: news:dauif8$q4v$1@news.dialog.net.pl. Daliśmy sie
    nabrać, to usenetowa menda.

    Jotte

  • 17. Data: 2005-07-11 19:59:54
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dauioe$qcp$1@news.dialog.net.pl Jotte

    Poprawka:

  • 18. Data: 2005-07-11 20:18:30
    Od: m...@g...pl

    Coś Ci się pokręciło. Ten fragment nie pochodzi z mojego posta.

    > Jesteś oszustem.oszustką, czy po prostu kopnięty/a?

    Oszustką? Nieee, już chyba raczej kopnieta. Ale nieżaleznie od Twojej opinii na
    mój temat, dzieki za rady. Postaram nie dać sie wykorzystać.

    Pozdrawiam
    Maja

  • 19. Data: 2005-07-12 12:06:32
    Od: "Marek HAGA" <d...@k...ru>

    [...]
    > że sędzia nie będzie posiadał wiedzy ani inteligencji pozwalającej na
    > samodzielną ocenę wiarygodności dowodu w postaci nagłówków mail'a.
    [...]

    Inteligencja nie ma tu nic do rzeczy.
    Równie dobrze można wysnuć wniosek, że brakuje Ci inteligencji
    aby właściwie używać apostrofu (co oczywiście jest nonsensem).

    MS

  • 20. Data: 2005-07-12 12:26:51
    Od: m...@g...pl

> [...]
    > prostu najczesciej nie da sie ich miec. Jesli ktos ma nadgodziny, to
    > oznacza to albo pomylke szefostwa w planowaniu, albo problem z

    Ja też się nie wykłócam, bo jeszcze nie mam o co. A w moim przypadku praca jest
    tego typu, że ciężko będzie nie mieć nadgodzin. I nie ma tu mowy o pomyłce w
    planowaniu ani problemie z wydajnością.

> [...]
    > przyzna racje to problem inicjatora tego wątku o tym swiadczy i pewnie
    > po jakims czasie cos takiego się stanie ...

    Konfliktu jeszcze nie ma, bo jeszcze nie ma nadgodzin. Będą. A ja chcę się
    zabezpieczyć przed jakimikolwiek konfliktami, nieporozumieniami, i wypracować
    sobie sytuację, kiedy wszystko będzie jednoznacznie ustalone.

    Zapis w regulaminie pracy jest jasny i wyraźny: praca po godzinach tylko na
    pisemne polecenie przełożonego. Najbardziej mi zależało na interpretacji
    "pisemności" polecenia mailem. Jest pisemne, czy nie jest.
    Teraz wiem, że pisemne, znaczy tyle, co podpisane w wiarygodny sposób -
    elektronicznie lub odręcznie.

    Pozdrawiam
    Maja